duidelijke test.. vage test wat is het nou!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Selmalientje, Sep 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Selmalientje

Mar 2, 2006
    39
    0
    0
    Gisterochtend had ik een duidelijke roze 2e streep op de kruitvat zwanggerschapstest (een streep die iedereen ziet en niet in het licht hoeft te houden)
    Ik was zo verbaast dat ik er die middag nog 1 deed en weer zelfde streep!

Nou deed ik er vanochtend weer 1 ik kon het nog steeds niet helemaal geloven namelijk..
    Maar deze test was echt heel vaag! zo`n streepje die je in het licht moet houden echt een tuurstreepje. uurtje geleden nog eentje gedaan en weer precies het zelfde tuurstreepje ( ik weet het testgek!)

Ik snap er niks van! weet iemand hoe het kan komen? Ben ik nou wel of niet zwanger?

(ik heb nog geen cyclus ik ben 8 augustus met de pil gestopt en nog niet ongesteld geworden)

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,934
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Misschien reageren de KV testjes bij jou wel op je eisprong! Dat schijnt behoorlijk vaak te gebeuren!

3. Selmalientje

Mar 2, 2006
    39
    0
    0
    serieus? Ik hoop het niet! Ik wil gewoon lekker zwanger zijn!

Maarja was zo blij gister en was echt een enorme domper vanochtend, hoopte dat iemand me nog een beetje hoop in kon spreken dat ik toch zwanger kan zijn. en/of dat het wel vaker voorkomt/

4. Selmalientje

Mar 2, 2006
    39
    0
    0
    ik bedenk me nu net wel dat ik gisteravond bijna een liter chocomelk weg heb gedronken. misschien is dat de oorzaak? (zoekt hoopt haha)

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    kan al lijkt me dat je na die liter chocomelk al wel een keer of 3 naar de wc bent geweest voor de ochtend hahahaha

Misschien om duidelijkheid te krijgen een digitale test doen die reageerd niet op een eisprong neem ik aan.
    Dan weet je wel zeker hoe en wat.

6. Selmalientje

Mar 2, 2006
    39
    0
    0
    haha ja ben wel nog een keertje geweest voor het slapen gaan, maarja je probeert jezelf een beetje hoop in te praten he :)
    Morgen ochtend ga ik nog een keertje een test doen. en vanavond niet zo veel drinken!

7. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    geloof me zelf de cb digital reageert op je eisprong, bij mij is dit al 2 keer gebeurd en inderdaad de dag erna veel vage streepjes, dus het zou echt zomaar je eisprong kunnen zijn

8. Selmalientje

Mar 2, 2006
    39
    0
    0
    Vanochtend weer getest en zelfde resultaat als vrijdag, duidelijk zichtbaar maar niet donkerder in vergeleken vrijdag en zeker wel een roze kleur.
    Nu weet ik het niet meer!

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Weet je waar je in je cyclus zit?
    Dat een zwangerschapstest op LH reageerd en een ovulatietest op Lh, zijn de meningen over verdeelt.. Volgens mijn gyn, kan het niet.
    Om uitsluitsel te krijgen kan je misschien even bloed laten prikken.

Maar ik denk dat je er vanuit kan gaan dat je zwanger bent hoor!

10. Selmalientje

Mar 2, 2006
    39
    0
    0
    bedankt voor je reactie,
    ik weet nog niet waar ik zit. vanaf het stoppe met de pil ben ik nog niet ongesteld geweest.
    ik gooi er morgen weer een testje tegenaan
    als ie dan weer posi kleurt ga ik er gewoon lekker vanuit. of dan doe ik een digitale :D

11. Selmalientje

Mar 2, 2006
    39
    0
    0
    Nou vanochtend een hardstikke negatieve test :( Dus zal het misschien toch me eisprong geweest zijn..
    Hoeveel dagen na je eisprong zou je ongesteld moeten worden?

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    14 dagen na je ei is je ongi.
    Balen meid

13. Selmalientje

Mar 2, 2006
    39
    0
    0
    thx hou ik dat al nieuwe test-dag aan, ja ben wel beetje teleurgesteld.
    maarja mag ook niet te veel verwachten in de eerste ronde he :)
    Volgende maand beter :D (en ik gebruik geen kruitvat testen meer!)

Share This Page