dames wat vinden jullie van deze boots ? ik heb met men man een heel discusie dat dit niet kan voor tieners of vrouwen ik vind ze nog wel leuk maar ter verduidelijking IK ZOU ZE ZELF NIET KOPEN !!
Ik moet je man toch echt gelijk geven. Ik vind Hello Kitty echt zum kotsen en helemaal voor een volwassen vrouw. Dus nee, ik vind ze absoluut niet kunnen.
Eerlijk? jonge tieners ( die net tiener worden/zijn) zie ik er nog wel in lopen maar volwassenen eerlijk gezegd niet
ik vind de zwarte ook leuk en dames ik zeg niet voor mij maar in het algemeen voor tieners of vrouwen
Voor mezelf had ik ze niet uitgekozen als ik de keuze had. Maar waarom niet? Jij vindt ze toch wel leuk? Vind die dingen toch al nooit zo charmant en nu zijn ze tenminste niet zo 'standaard zwart/wit/grijs' haha.
Als snowboots kan het op zich wel.. Maar dan ook echt als er dus een hoop sneeuw ligt Zou ze zelf echt niet dragen!
als je ze leuk vind waarom niet? Ik vind die zwarte best leuk en ik ben ook niet echt een hello kitty fan zelf
ik vind het gaat er niet om wat een ander ervan vind! het gaat erom wat jij ervan vind als jij ze leuk vind gewoon doen, jij moet er mee lopen en niemand anders toch?
nou dames ik zou ze niet kopen hoor maar het zou mij niet storen moest een vrouw of tiener ze hebben ik zou dan eerder voor de deze gaan
ik kon niet eens zien dat hello kitty erop stond. Volgens mij reageren veel mensen nu zo, omdat je dat gezegd hebt. Voortaan gewoon de foto en dan: vinden jullie deze leuk. Want je kon hello kitty echt niet herkennen zo.