Onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door DaisyF, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisyF

DaisyF Lid

18 okt 2011
    14
    0
    0
    Kassa medewerkster
    Gemert
    Hoi Dames!

Ik ben op het moment 6 weken zwanger van ons eerste kindje:D

Maar toch ben ik erg onzeker, ik heb honger, maar als ik aan eten denk word ik al misselijk, heb een opgeblazen gevoel en nergens zin in om te eten.. Echt zo vervelend! Ik slaap slecht, word midden in de nacht wakker en dan ben ik ook echt wakker, gevolg, overdag doodmoe en het liefst willen slapen...

Ik word heel onzeker van deze kwaaltjes, ik had deze kwaaltjes namelijk ook toen ik 5 jr geleden depressief was, ik word er gek van, terwijl ik goed weet dat het zwangerschapskwaaltjes zijn..
    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ga vanmiddag naar de huisarts om een bevestiging te krijgen waar ik hopelijk wat rustiger van word...

Iedereen heel veel geluk en geniet van de zwangerschap! Hopelijk kan ik dat ook snel!

Liefs xxx

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoi Daisy,

Ja hoor klinkt echt heel bekent in de oren dit van toen ik zwanger was. Je lichaam is op dit moment gewoon een grote bom hormonen en zal daar even aan moeten wennen. Normaal gesproken gaat dit wel over als je de drie maanden voorbij bent.

Je hoeft niet onzeker te zijn want alles wat je beschrijft klinkt als de eerste weken van een zwangerschap.
    Maar goed voor je zelf misschien als je inderdaad even naar de huisarts gaat.......

Hoe dan ook, gefeliciteerd en probeer het een beetje los te laten en lekker te genieten!!!!!!!

3. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Het is ook een onzekere tijd, dus dat je onzeker bent is helemaal niet gek ;) Ik ben ook onzeker en zwanger van ons tweede kindje, ongeveer net zo lang als jij.

Bij mij is de misselijkheid vandaag wat begonnen, maar nog niet heel sterk. Ik ben steeds bang ons kindje te verliezen, omdat ik eerder al een miskraam heb gehad. Heel vervelend!!

Straks, over een paar weken, krijg je je termijnecho en als dan alles goed is valt er vast een last van je schouders. Een paar weken daarna voel je je kindje misschien al bewegen en dat is super bijzonder!!

Denk maar zo: kwaaltjes geven aan dat je hormonen flink aan het huishouden zijn en dat is een teken van een goede zwangerschap ;)

4. DaisyF

DaisyF Lid

18 okt 2011
    14
    0
    0
    Kassa medewerkster
    Gemert
    Dank je wel voor jullie reacties!
    @ Esther
    De huisarts heeft me ook een beetje gerust kunnen stellen, het loslaten is heel erg moeilijk.. Gezien mijn verleden heeft hij een briefje geschreven voor de verloskundige dat ze rekening houden met mijn onzekerheid, misschien dat ik een vroegere echo krijg dan 12 weken zodat ik gerustgesteld ben. Ben benieuwd!Fijn om te lezen dat je hetzelfde hebt gehad... Die bevestigingen zijn toch wel fijn om te lezen thanx!
    @ Daphne
    het is zeker nog een onzekere tijd, spannend he?? Ik kan me inderdaad voorstellen als je ooit een miskraam hebt gehad dat het dan extra spannend is... Tis en blijft toch een wonder..

Bedankt voor jullie woorden!
    Liefs

Deel Deze Pagina