ruik vermogen veel en veel sterker dan ooit geweest

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door viviane85, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. viviane85

viviane85 Lid

13 okt 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

zou de pendel van mij aan staande man toch gelijk krijgen dat ik
    in verwachtig ben
    want ik ben heel gauw misselijk en moe en borsten doen pijn en kan bepaalde dingen niet meer eten en veel lichte hoorfdpijn en
    me ruik vermogen is veel veel sterker dan ooit kan dat
    maar ik zou deze week NOD 13 moeten hebben
    dus daar maar op wachten met testen he
    hebben jullie dat ook

groetjes vivianne85

2. Ik had dat ook heel erg dat ik geuren niet kon verdragen. werd er zoo misselijk van. maar had dat pas vanaf 5 weken zwangerschap ongeveer. toch ff wachten tot je mag testen!

3. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi,
    Mijn reukvermogen is ook veel sterker wat niet altijd makkelijk is hahaha want ik werk in de gahandcapten en vooral ontlasting enzo daar kan ik nu echt van over mijn nek gaan :$ Bij mij begon dit ongeveer bij 4 en een halve week.

Ik hoop dat je zwanger bent !!!

Kuss

4. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    klopt, even een rondje in de stad lopen krijgt nu toch wel een andere wending, overal luchtjes, kraampjes met speculaas ( bleg) of broodjes unox (Jakkie). staat hier ook altijd een poffertjes kraam( walg) dingen waarvan normaal gesproken het water me in de mond loopt, loop ik nu snel aan voorbij...stel je voor dat ik er van moet ko***..gelukkig heb ik tot nu toe nog tegen kunnen houden...
    Manlief doet de kattenbak, scheeld ook een hoop.:)

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier was het bij de 1e ook mijn 1e echte kwaaltje. Die geuren die veel heftiger binnenkwamen. Dat ik mijn eigen straat infietste, en dingen rook die ik niet eerder geroken had. Deze 2e zwangerschap ook weer..

Deel Deze Pagina