Hallo dames, Hier een nieuwe bezorgde lid. Mijn eerste dag van mijn laatste cuclus was 25-12-2011. Op 23-01-2012 Getest en op het schermpje zag ik waar ik zo lang op heb gewacht; namelijk positief. Nu heb ik pas mogen genieten van van idee dat ik zwanger ben en kort daarna 31-01-2012 heb ik in de avond na heerlijk op de bank te liggen even 30 seconde laag in mijn buik een beetje buikpijn. Toen ik er pas achterkwam dat ik zwanger was: met 4 weken had ik ook buikpijn, maar na een paar dagen geen last meer. Ik schrok wel even toen ik even die buikpijn kreeg in de avond. Het leek alsof ik ietsn aar benedevoelde en ik liep gauw naar de wc. Toen ik mijn broek omlaag deed kwam er gelijk een plasje bloed met 1 stolsel naar beneden. Ik ben erg geschrokken. Ik ging gelijk uit van een miskraam en heb de volgende dag gelijk een afspraak kunnen maken voor een echo. Maar met 5.3 weken zwanger valt er niet veel te zien, dus ze konden niks bevestigen. Daarna een afpraak gemaakt bij de gynec. en daar een inwendige echo gehad met 5.5weken. Daar vertelde de gync. mij dat de kans bestaat dat de baby er nog is, omdat er nog een vruchtje of blaasje te zien was. Nu moet ik over 2 weken trg voor een echo en dan is er meer duidelijk als ik geen miskraam krijg en ik veel ga bloeden. Maar ik ga dood van de twijfels het vreet aan mij. Ik kan haast niet wachten tot die 2 weken om zijn. Die 2 weken lijken ineens zo ver! Ik ben echt ongerust. Eerst dacht ik het is een miskraam ik moet het een plaatsje geven en dan de volgende ronde proberen. Maar na het horen dat het misschien nog goed is ben ik echt aan het stresse. Iemand die dit herkent misschien?
het beste is denk echt de echo af te wachten.. tegen die tijd kan er al een hartje kloppen en is het vruchtje veel groter.. dus gelijk duidelijkheid..het kan zijn dat je een 2e vruchtje bent verloren.. of een hematoom(bloeding door het nestelen oid) zeker wel lang wachten voor jou.. ik snap dat je erg onzeker bent nu.. veel succes met wachten en dikke knuf!! ik duim voor je meid!
ik herken het onzekere, is het nu fout of niet. En moet zeggen dat vrat meer aan mij dan toen ik wist dat het echt mis was. Het is zo ontzettend moeilijk als je niet weet waar je aan toe bent. Maar zou je niet eerder terug kunnen??? Mijn vk vertelde dat een kloppend hartje met 5,5 week te zien moet kunnen zijn, maar een week later zeker. Dan hoef je geen 2 weken in onzekerheid te zitten?? sterkte en hoop dat alles goed is.
De dag dat ik weer een echo heb ben ik 7.5 weken. Ik weet niet of je eerder al iets kan zien. Ik weet het allemaal even niet meer.. Ik ben ten einde raar en stress me heel erg
ja hoor, ik heb een echo met 4 weken gehad, toen was er alleen een vruchtholte te zien, maar met 6,4 was er een vruchtje met kloppend hartje. Dus dat zou voor jou over een weekje zijn, scheelt wel weer een weekje. Wel met een inwendige echo bij mij.
Ben blij dat bij jou alles goed is. Ow, dat zal zeker schelen die week. Ik denk dat ik maandag ga bellen om te kijken of ik eerder langs kan. as. maandag ben ik 6 weken en ik ga proberen om een afspraak te maken voor de maandag daarop. Dan ben ik 7 weken. Dat scheelt dan 5 dagen, want de afspraak staat op vrijdag. Oowww, ben zo benieuwd