Zwangerschapsdementie, tot daar aan toe.. Ik heb pluizig haar van mezelf, vooral in een vochtige ruimte. Nu pluisde mijn haar alle kanten op en ik gebruik daar normaal andrelon creme (uit zo'n pompje ). Dus ik sta voor de spiegel en wil mijn andrelon pakken. Gebruik het pompje en ik denk: wat ruikt dat toch vreemd! kijk ik, had ik handzeep op mijn hand. Het is maar goed dat ik het niet in mijn haar gesmeerd heb! Maar ik heb zo vaak van die gekke dingen! Naar boven lopen voor de oplader en beneden komen zonder oplader maar wel met sloffen ofzo
jaaa stom is dat he of gewoon niet meer op woorden en name komen enzo!!! tijdje teur ging ik autorijden zat me eerst s te verdiepen in die versnelling (terwijl ik 2 dagen ervoor toch ook echt nog gereden had whahahaa)
Haha, herkenbaar... Bij mij was het iets vervelender: Ik had een nieuw crempje gekocht voor op m'n gezicht. Dus s'avonds opgesmeerd, en naar bed gegaan. En het begon een beetje te branden.... Ik nog denken: goh dat zullen de werkzame stoffen zijn, die hun werk doen. Volgende ochtend een knalrode kop!!!! Had ik haarwax op m'n gezicht gesmeerd..... Het trok gelukkig naar 1,5 dag weer weg. Zwangerschapsdementie.. Vervelend!!!
WHAHAHAHAH sorry moet er wel ff om lachen ja soms pak je iets en dan moet je toch 3x kijken en denken " is DIT wat ik nu ECHT nodig heb?" lijkt me wel beetje auw hoor die wax en ook gewoon nog met je zwangere koppie denken " zullen wel de werkzame stoffen zijn " normaal denk je, nou dat weet k niet hor .... ff kijken ...
of de klassieker! voor iets naar de winkel gaan. en denken: ach een lijstje heb ik niet nodig voor die paar dingen. dan thuiskomen en beseffen dat je het belangrijkste vergeten bent!
Of dus wel een lijstje meenemen en het tóch voor elkaar krijgen (belangrijke) spullen te vergeten... Al een aantal keer voorgekomen hier
Haha, heerlijk! Hier ook hoor, ik vond de koekjes in de koelkast! Ik ben nog steeds het adresboekje kwijt, terwijl ik hem nog nagelopen heb een maand geleden. Leg geregeld dingen weg en weet gewoon niet meer waar ze liggen, terwijl ik weet wanneer ik ze in mijn handen heb gehad! Vergeet afspraken, pasje in pinautomaat, boodschappenlijstjes heb ik ook maar voor de sier! Op mijn sloffen naar buiten! Vanochtend deed ik alleen bijna nagellakremover op mijn gezicht ipv op mijn nagels, dacht echt dat het tonic was! Gelukkig ben ik mijn dochter nog nergens vergeten! Ik moet me ook echt concentreren als ik praat of luister, anders ben ik de weg kwijt! Haha... Gelukkig kunnen we er om lachen
Haha grappig allemaal! Doet me denken aan mijn momentje vorige week. Ik was iets aan het eten, was heel erg moe en het viel steeds tussen m'n vork door. Dus na een paar happen was ik het zo zat en bedacht ik me een geweldige uitvinding! "Wat nou als er een vork zou zijn, zonder ruimtes ertussen, dus dat je eten er niet meer tussen kan vallen. Dat zou echt super handig zijn!" Even later bedacht ik me: "oja, zoiets heet nou een lepel" Haha!
Hehe hier begint t ook al... Inderdaad namen vergeten en niet op woorden kunnen komen. Maar ook proberen te schakelen zonder de koppeling in te trappen enzo. Laatst wilde ik muesli met melk pakken. Had het schaaltje op het aanrecht gezet, pak muesli ernaast. Doe de koelkast open om melk te pakken en zet de muesli weer terug. En maar stom kijken naar dat lege schaaltje
whaaahahaha heerlijk zeg !! en op zo'n moment kun je soms zo mopperig worden op jezelf en achteraf er keihard om lachen!
Die van die lepel, geweldig!!!! Ik bracht vanmorgen Dylan naar de Peuterspeelzaal. Bij het weggaan geef ik hem een dikke kus, zeg: ik hou van je en... Lekker slapen! Echt wat dom!
Ik zit echt te grijnzen om jullie verhalen. Bij mij is het niet veel beter hoor, ik zeg zulke gekke dingen. Bijv: De beste wal staan aan stuurlui'. En dan niet eens doorhebben wat je verkeerd zegt, en mijn man maar lachen en ik dom kijken O en ik kan ook echt niet op woorden komen, zit ik te denken en te denken....zucht....! Of loop ik naar boven om iets te halen, maar dan weet ik niet meer wat. Ik moet maar eens lachen om mezelf !
Vanmorgen in paniek in de auto omdat ik mijn sleutels niet kon vinden,zaten in het contact want ik was aan het rijden.. DOH
WHAAAAAHAHAHAH oh gut dat is wel lullig of ergens mee rondlopen in je handen en dan afvragen waar je t toch hebt gelaten
Haha die lepel Ik heb laatst onder de douche 3x mijn haar gewassen. tweede keer dacht huh? heb ik dit niet al gedaan? 3de keer precies hetzelfde, voelde me zo dom..
ik ging van de week water koken voor een kopje cup-a-soup. ik vul de waterkoker en vervolgens giet ik het direct op de bouilon, . ik had het gelukkig wel in de gaten voor ik een slokkie nam