ICSI 2 afgebroken...en nu??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kiekske, 24 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hoi meiden,

Wij lopen voor ICSI in het UZ Gent. Afgelopen maandag had ik mijn 1e echo na de start van ICSI 2. Er was links maar 1 follikel te zien en rechts een paar hele kleintjes. Gisteren 2e echo: links 1 groot follikel, klaar voor de pluk, rechts 1 klein follikel van onder de cm. In overleg met Gent hebben we de poging afgebroken.

Wat er anders is gegaan dan de vorige keer, is dat ik nu een langer protocol had. 2 weken pil, daarna continue een halve ampul decapeptyl en 300 menopur. De vorige keer had ik spontane cyclus, 7 dagen decapeptyl en 300 menopur. Toen had ik 8 eicellen, maar ook verschil in grootte. Uiteindelijk 5 goed bevruchte, maar geen enkel embryo heeft dag 5 gehaald en ook ons excellentje van de tp op dag 3 niet. 9 dagen na tp werd ik alweer ongesteld.

En nu weet ik het even niet meer. Hoe nu verder. In 1e instantie zijn we vanwege een tese bij mijn man bij ICSI uitgekomen. Nu lijken mijn eicellen, of iig mijn laag AMH (0,79) een probleem te zijn.

Herkent iemand deze situatie en hebben jullie tips voor ons? Wat hebben jullie gedaan? Ik ben ondertussen DHEA tegengekomen en heb gelezen over het poollichamenonderzoek. Ik heb de schrk er nu wel goed inzitten: gaat dit ooit lukken??

Liefs Kiekske

2. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Jeetje, wat een heftig verhaal!
    Wij zijn met onze laatste ICSI poging bezig (bij ons beide niets gevonden, toch niets in de vriezer en 1x geen bevruchting).
    Ik herken dus wel je gedachte: gaat het ooit lukken....
    Misschien is poollichaamdiagnostiek inderdaad een goed idee.
    Mijn collega heeft wel in dezelfde situatie gezeten is uiteindelijk moeder van 3 kindjes geworden met behulp van eiceldonatie.Maar of je zover wilt en kunt gaan is voor iedereen anders.

Heel veel geluk en succes! Hopelijk worden we beide nog aangenaam verrast....

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Jeetje, bij jullie gaat het dus ook niet zoals het 'hoort' te gaan?! Heftig zeg! Hebben jullie extra dingen ondernomen?

Ik ben nu bezig om wat dieper erin te duiken. Wil de DHEA gaan proberen en de poollichaamdiagnostiek voorstellen. Daarnaast wil ik sowieso mijn schildklier uitgebreid laten nakijken ( ben altijd moe en kan niet aankomen in gewicht). Als daar allemaal niks uitkomt en het lukt nog niet, dan weet ik het ook even niet meer.

Jullie ook heel veel succes! We blijven hopen...

Deel Deze Pagina