schopjes? voel ik juist?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marjetje, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjetje

Marjetje Lid

28 feb 2007
    25
    0
    0
    kheb zo nu en dan het gevoel dat ik al iets voel bewegen in mijn buik,
    ben nu 18 weken zwanger en weet dat ik vanaf nu wel al at kan voelen,
    zo,vlak onder de boord van mijn onderbroek,redelijk laag dus.is dit de plaats waar je je kindje voelt schoppen of zit ik op de verkeerde plaats :D
    meestal voel ik het als ik op mijn rug lig,zo het gevoel dat nu en dan een blaasje springt,een zacht gevoel. is wel spannend :whistle:

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

dat is ook wat ik voelde. ik was ook 18 weken toen ik het voor het eerst voelde. het duurde een paar dagen eer ik eht weer voelde en nu elke dag.
    Dus ik denk wel dat je je kleintje voelde.

ik vergeleek het met een luchtbelletje die kapot klapte tegen de buikwand heel apart

3. SoSweet

SoSweet Lid

9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Hey meiden,

Ik zit nu ook de face dat ik het kan gaan voelen.
    Ik voelde het gister weer. Het is zo bijzonder. Ik kon het echt vergelijken met een vlindertje dat in mijn buik zit. Toch wel iets prachtigs dat je je eigen kindje al kan voelen het idee dat het zo klein is maar dat je het dan toch zo nu en dan al kan voelen!

Dus ja grote kans dat het de kleine is die je voelt.

Liefs,

SoSweet

4. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je voelt het vast juist! Probeer lekker van deze intieme momenten te genieten dat duurt veel te kort!

5. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Bij 17 weken voelde ik het af en toe en bij 18 weken elke dag! Ook onderaan. Vanaf vandaag voel ik het ook wat hoger.
    Op de echo zagen we dat de beeb zo actief was dat het niet anders kon dan dat de beeb aan het schoppen was :)

6. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ik voelde m'n kindje met 15 weken toen ik op m'n rug lag..waarschijnlijk is dit het eerste en het laatste teken van leven geweest... :cry:

Liefs, mama van Valentijn*

7. marjelleke

10 sep 2006
    81
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik voelde het ook zo, dus geniet ervan! En nu voel je het nog vooral als je zelf plat ligt waarschijnlijk, maar dat gaat nog veranderen hoor! Haha.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kan echt niet wachten gewoon....
    Nog een week of 12 :( hihihi
    Super meiden, lekker van genieten!
    Elmo

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Geniet ook nog maar ffkes van de rust in je buik Elmo ;)

Op sommige momenten komt het schoppen niet ect goed *uit* if you know what i mean :oops:

Mijn meidje heeft de gewoonte om als ik lekker zit voor een heerlijke maaltijd gemeen te schoppen en houdt pas op als ik achterover zak maar dan kan ik niet meer bij mijn bord met lekker eten...

Echter is het wel heerlijk als je wakkeer wordt en ze *wensen* je op hun manier een heerlijk goedemorgen...

Ff genieten nog van de rust in je buik dus...en straks lekker genieten van het kleine mensje dat laat voelen dat t er nog is!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, hoeft me ook niet meteen blauw te trappen hoor! Eerst maar eens langzaam gaan groeien en dan eerst maar even proeven aan dat vlindergevoel. Dat harde trappen...nee....daar kan ik prima op wachten ;)

Deel Deze Pagina