Ik legde mn hand op mn buik, en volgens mij kroop de beeb eronder Voelde iets bewegen onder mn huid. Ik schrok me rot ! Heb ik me het verbeeld of was het echt... ?
Ow wat geweldig! Geniet er lekker van.. Ik wil dat ook kunnen voelen, maar ik voel het niet. De mijne schopt wel lichtjes, maar op het moment dat ik mijn hand op mijn buik leg, is er ineens geen beweging meer te voelen.. Gek he?
meid we hebben wel een geweldige dag vandaag. eerst wakker worden met de baby bewegend in ons buikje, en dan jij nog met je hand! echt mooi
ik heb vandaag een toptone gehaalt en dat is tegek je hoort het harte en de bewegingen echt heel leuk!
Ja dat kan, ik voel ook weleens een beentje of armpje verschuiven. Is ook een grappig gezicht van de buitenkant
leuk he. ik doe dit wel eens expres. als ik de kleine voel bewegen leg ik mijn hand boven op mijn buik. en ja hoor daar is hij dan. ik vind het echt iets geweldigs groetjes susanne
waar heb je die gehaald? Twee jaar terug zag ik ze bij prenatal, maar toen ik eenmaal zwanger was hadden ze ze niet meer..
de angelsound (ook zoiets) kun je bij de kijshop halen voor 39,95, die is ook helemaal geweldig. Eergister avond voor t eerst mn ukkie gevoeld dankzij dat ding
Hahahah ik heb het dagelijks, dan kruipt ie langs mijn navel.. zo vaaaaaaaaaaaag en dan zie je het ook echt gebeuren, als ik in bad ligt vind ie helemaal geweldig dan schopt ie alle kanten op en zodra ik relax op de bank of bed ligt dan gaat hij inderdaad zo langs mijn navel schuiven, mits manlief de buik maar niet aanraakt, want dan stopt ie overal mee hahaha.. maar we houden hem voor de gek. ik leg mijn handen dan op de buik en dan is ie lekker druk, en dan schuift manlief heel stiekem zijn hand onder mijn hand en hij heeft niets door en gaat vrolijk door met schoppen hihi.... ok geef toe, zijn grote handen van zijn papa hoor hihi....