Ik heb zon ongelooflijke pijn in mijn rug iedere avond en soms overdag zoals nu. Nou zei mijn verloskundige dat dit oververmoeidheid van mijn rug is... maar het doet zon pijn! hebben jullie dit ook? groetjes!
jazeker,ik gebruik zón band en die geeft veel steun en verlicht ook echt een aanrader!en ik heb het bed al op klossen zodat ik daar (letterlijk)uit kan rollen zonder mijn rug te belasten
Hier nog een ijk heb voor al last van als ik moet slapen in bed en als ik in me stoel zit.. of telang sta bijvoorbeeld afwassen dan heb ik er zo last van .. groetjes Brenda
Ja, ik word er niet goed van. Heb het ook als ik slaap of nou ja beter gezegd, als ik probeer te slapen. En nu overdags heb ik het ook, omdat ik heel veel gelopen heb. Denk dat het er gewoon bij hoort. Ik kan er niet door werken, dus ik ga morgen naar de bedrijfsarts...hopelijk kan ik wat kortere dagen maken. Sterkte in elk geval!
Kan ook duiden op bekkenintabiliteit. Daar begon het bij mij ineens mee met vrezelijk erge rugpijn ik kon een week helemaal niks! Nu als ik iets teveel doe, dan is het al mis. Anders even melden als je bij je VK komt en misschien geeft zei wel advies wat je moet doen. Die van mij heeft me door gestuurd naar de cesar therapeut.
Dat is raar, ik heb gevraagd of ik er niet mee naar een therapeut moest/mocht...zo zeer dat het doet, was niet nodig moch wel maar dan kreeg ik houdings tips. Nou die heb ik zo vaak gehad dat helpt bij mij dus echt niet! het lijkt ook wel of mijn rug steeds vaker zeer gaat doen...raar dat de verloskundige er zo luchtig over deed zijn er nog meer aanwijzingen voor bekkeninstabiliteit? groetjes
meestal heb ik in het midden om mijn ruggegraad(midden-midden dus) maar het straald ook wel eens door naar onder maar niet echt mijn benen ofzo. gr
Ik weet niet wat je daar raar aan vind maar lees maar meerdere topics hier met bekkeninstabiliteit en de meeste meiden worden ook gewoon doorgestuurd naar een therapeut en bij mij was dat gewoon naar de cesartherapeut. Mijn VK deed er niet nuchter over die vraagt bij elke controle hoe het gaat, maar bij is het stabiel gebleven omdat ik gewoon goed naar mijn lichaam luister en dus ook direct ben gestopt met werken. Misschien heb je wel gewoon een overbelaste rug, maar via mijn HA heeft me ook doorgestuurd omdat alles duide op BI.
Midden in je rug pijn, duidt naar mijn idee niet op bekkenistabiliteit. Dan moet het echt rondom je bekken zitten. Diep onderin je rug, schaambot of heupen.
[/quote]Ik weet niet wat je daar raar aan vind maar lees maar meerdere topics hier met bekkeninstabiliteit en de meeste meiden worden ook gewoon doorgestuurd naar een therapeut en bij mij was dat gewoon naar de cesartherapeut. Mijn VK deed er niet nuchter over die vraagt bij elke controle hoe het gaat, maar bij is het stabiel gebleven omdat ik gewoon goed naar mijn lichaam luister en dus ook direct ben gestopt met werken. Misschien heb je wel gewoon een overbelaste rug, maar via mijn HA heeft me ook doorgestuurd omdat alles duide op BI.[/quote] Ik vind het raar dat mijn verloskundige luchtig doet over klachten... Dat is toch logisch je wilt toch seriues genomen worden, ik in ieder geval wel! gr.
Daar ben ik ook met je eens dat jou VK er heel nuchter over doet. Ik zou gewoon een verwijs willen hebben via je HA voor een therapeut, want die kan het beste beoordelen en dan nog eventueel in behandeling nemen als het nodig is. Groetjes Anna