Hoi allemaal, Heb een vraagje aan jullie. Vorige week heb ik een hele avond menstruatiekrampen gehad in combinatie met tussendoor een harde buik. Urine was schoon heb ik op advies van verloskundige na laten kijken. Ook kreeg ik advies om even niet intiem te knuffelen. Zouden dit voorweeen geweest kunnen zijn? Heb look al van die messteken die ik bij de eerste vanaf 35 weken zwangerschap ongeveer had rond het indalen. Is dit allemaal niet vroeg? Of hebben meerdere dit gehad? Bedankt alvast.
Ik heb dat een weekje terug ook gehad. Ook urine laten checken op blaasontsteking, maar dat was gelukkig niet zo. Volgens vk waarschijnlijk combi van groei baarmoeder en net ff te veel geeist hebben van mijn lijf. En het is na dag of 3 en veel rust nemen inderdaad weggetrokken. Heb er, tot nu toe, ook geen last meer van gehad.
Fijn te horen dat je er geen last meer van hebt. Bij mij is het ook al stukken minder. Het blijft alleen nog een beetje hangen in mijn gedachtes dus vandaar. Bedankt voor je antwoord.
Geen dank!! Ja, dat had ik ook hoor, je maakt je toch een beetje zorgen. Maar na de geruststellende woorden van m'n vk kon ik het wel loslaten en op gezette tijden wat meer rust nemen heeft inderdaad erg geholpen.
Komt me heel bekend voor... Ik heb het ook gehad, moest heel rustig aan doen, nog steeds trouwens. Bij mij zei ze: we willen niet dat het omslaat naar echte weeen.
Hier ook harde buiken vanaf 16 weken. De laatste 2 weken vrijwel de gehele dag. Af en toe (vooral 's nachts) doen ze pijn...ik ben ook super bang dat ze omslaan naar weeën. Heb ook al een paar keer aan mijn vk gevraagd; hoe weet ik nu het verschil tussen harde buiken en (voor)weeën? Dat merk je blijkbaar in het begin niet, alleen als ze met regelmaat komen. Maar dat is juist zo lastig, omdat ik sowieso continu een gespannen buik heb (bij het lopen, opstaan, zitten, etc.). Alleen als ik helemaal platlig, gaat het na een tijdje weg.... Ik hoop toch dat ie nog even blijft zitten
NU gaat het wel goed... Alleen ik kan heel slecht tegen stilzitten. Heb nu ook geen harde buiken of rugpijn. T komt eigenlijk alleen met stress nu
Dat hoop ik ook voor je. Zoveel harde buiken heb ik gelukkig niet maar af en toe die gespannen buik herken ik wel. Dit had ik bij mijn eerste niet zo. Wel regelmatig harde buiken maar bij een eerste kon ik veel meer rust pakken. Mijn knulletj is nu ruim 15 maanden.
Hopelijk blijft het goed gaan voor je. Ik kan aardig stil zitten maar daar krijg ik weinig kans voor met mijn dreumes die rondrent haha.