Hoi dames! Ik heb sinds deze week erg last van mijn buik, kleine en grote steken die van mijn buik naar liezen en boven benen lopen. Verder ben ik heel snel moe, kan ik zeer slecht naar de wc, en is mijn buik (vooral 's avonds) erg opgeblazen. Misschien is het wel een klein griepje, maar het is toch wel een beetje hoopgevend? Wie heeft hier nog meer last van!?
Ja, ik durf alleen niet haha! Het zou een zeer welkom maar niet geplande zwangerschap zijn dus ben stiekem heel benieuwd maar wil ook wel wachten op ongi.. Denk ook dat ik het niet laten kan vandaag of morgen! Ben zooooo benieuwd!
Weet je als je zwanger bent zit het er toch wel en als je niet zwanger bent ben je t morgen ook niet inene,tenzij je veel te vroeg ben haha. Er veranderd toch niks als het nu een teleurstelling zal zijn is dat er later ook. Weet niet goed hoe lk.het.duidelijk moet overbrengen..kortom:als je al kan testen doe het dan gewoon
Haha dat is waar! Ik ga t morgen doen! Het zou net precies moeten kunnen! En anders is t jammer maar helaas! Nog genoeg tijd voor ons
Ja je hoort het morgen! Ga op dit moment kapot van de steken.. Misschien ook gewoon last van m'n darmpjes
Haha geeft niet! Ik heb met test gedaan, hartstikke niks natuurlijk! Nu maar wachten op mijn ongi! Volgende week nog niets is gewoon nog eens testen! Hoe is t met je krampen?
Ik ben ongesteld weer netjes.een cyclus van 33 al twee maanden lang dus ik.ben.tevreden nu kan ik alles berekenen tis jaren geweest dat t van dr.70.naar.50 of 40 ging met veel onnodige testen dus nu is t wat gerichter dus ben best blij.. Valt alles wat.beter te berekenen. Komt ook door me zwangerschap denk dat me lichaam nu weer op orde is nou ik ben er blij mee haha niet meer onverwacht ongesteld en alles. Ja met een negatieve test kan je beter maar snel ongi worden. En op naar de volgende ronde hihi
Succes jij dan! Ik heb nu menstruatie krampen alleen het rare is dat het niet komt! Ik heb ook niet zoveel geduld eigenlijk!
Hoe is t ondertussen? Ik ben voor t eerst blij dat ik ongesteld ben..kindje is geweldig maar bij een volgende zwangerschap is alles zoveel duidelijker als je ook een normale cyclus heb.
Ik heb het idee dat krampen en steken erger worden. Elke dag is het s avonds erger en meer opgeblazen. Ik denk dus dat ongi er heel erg aan komt haha! Dus ik hou je hier op de hoogte!
Ik heb er ook last van Vooral rond mijn navel, het lijkt wel een soort spierpijn. Voel het ook als ik zit. Mijn darmen werken trouwens wel goed, dus ik ben benieuwd Maar ik lees nu dat je denkt dat je ongi wordt?
Ja ik denk het nu 2 dagen, telkens veel pijn in buik en dan echt ongi krampen! Negatieve test vanmorgen maar Nog steeds niets, veel slijm (sorry) en doodmoe! Dus het zit er wel aan te komen! Wanneer verwacht jij je ongi?
Oh spannend Clown 21. Nog niks vandaag?? Wat voor slijm? Dat kan ook een goed teken zijn. Wanneer had je ongi moeten worden. Het kan ok zijn dat je te snel bent met testen. succes en ik duim voor je.
Hoi oboemasbaby! Ik heb veel plakkerig, wittig slijm (dat klinkt wel heel smerig). Ben nog steeds niet ongi! Wel erge steken in buik nogsteeds en vandaag pijn in rug. Dit heb ik echt nooooooit als ik ongi word of ben!? Dus ik wacht het maar even af! Ik heb 3-4 dagen voor NOD getest met een test van het de drogisterij. Gewoon huismerk, zijn die misschien minder gevoelig? Ik verwacht morgen of overmorgen ongi trouwens!
Hier teste ik ook pas een dag voor ongi heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht positief. Dat ik de hoop al had opgegeven, zou de test weggooien na 5 min en dacht ineens HUH een licht streepje??
Ik heb vanmorgen gezien dat ik een klein, klein beetje bloed bij het slijm zat. Het was echt heel weinig maar wel wat. Dit was vanmorgen maar verder geen bloed meer gezien?! Ook had ik een dagje verkeerd gerekend en moest dus morgen ongi worden. Ben zo benieuwd! Heb vandaag veel minder last van m'n buik alleen wel veel honger! Gefeliciteerd evi met je zwangerschap!
Even een kleine update: Ik moet vandaag echt ongi worden, voel geen krampen alleen wel last van mijn rug. Er zat net een minuscuul beetje oud bloed op het verbandje. Het zal dus binnen een paar uur wel echt doorbreken?!