Huh?? Ineens bewegingen onder in mn buik???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kleintje88, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Heel gek.. Kleine voelde ik altijd boven in mn buik schoppen en dat is tot gister zo geweest...
    Nu werd ik vannacht wakker van de kleine die ik denk de hik had??
    En nu ben ik wakker en voel ik alleen bewegingen (wel wat anders dan dat ik gewend ben) onder in mn buik.. Soms zachtjes maar soms ook wel best hard...
    Zal hij druk zijn met zn armen en proberen in te dalen ofzo??
    Of zal hij ineens gedraaid zijn? Maar dat lijkt me niet want dan had ik het moeten voelen op deze termijn toch??

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Misschien handjes, of het hoofdje? Of anders de voetjes die hij ineens naast zijn hoofd gefrunnikt heeft?
    Ik zou het een paar dagen aankijken en bij de verloskundige aangeven zodat ze het nog even kan controleren.

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ik voel juist soms onderin kleine beweginkjes en ook bovenin (baby ligt al goed maar is nog niet ingedaald). Ik dnek dat ik de voetjes bovenin voel en het graaien van handjes onderin. Maar goed dat is ook alleen maar een gedachte natuurlijk... Soms beweegt mn hele buik en ik denk dat hij dan aan het draaien is (niet in stuit ofzo maar meer met zn rug van de ene naar de andere kant)

4. ninaroos

ninaroos Lid

17 apr 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het indalen hoef je helemaal niet te voelen. Ik heb in ieder geval niets gemerkt, terwijl het volledig ingedaald zit inmiddels. Onder in mijn buik voel ik ook de beweging, ene keer meer de handjes/armpjes een andere keer de hik. Die voel ik in mijn rechterlies, als ik netjes rechtop zit aan te keukentafel zelfs tegen mijn bovenbeen aankloppen.

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Bij mij lag de kleine tot een paar dagen geleden in stuit, waarbij ik dus ook de bewegingen vaak onderin mijn buik voelde.. 2 dagen na mijn controle bij de verloskundige werd door de gyneacoloog geconstateerd/bevestigd dat het uit zichzelf al gedraaid was en dat zij dus niet meer hoefde te helpen...

Ik heb dus ook niks gevoeld van het draaien ondanks mijn termijn. De gyn gaf ook aan dat als het in je slaap gebeurd, ik het niet persée hoefde te merken.

Ik hoop voor je dat het gewoon nog goed ligt, je verloskundige zal het zo voelen als je weer op controle gaat!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik zit bij de gyn en moet woensdag op controle..
    De kleine scheen bij 34,5 week al 3100 gram te zijn en vrij lang nu bijna twee weken verder zal dat wel meer zijn en zou ik het apart vinden als hij zonder dat ik het voel is gedraaid terwijl hij al weken goed lag... Maar goed het is dus niet ondenkbaar?? Nou ja we zien het wel...

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Overigens heb ik nu wel wat kramp onderin mn buik..

8. Immmie

Immmie Lid

15 dec 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die krampen heb ik ook de laatste week (ben 35 wkn zwanger) en de laatsre week ook het idee dat hij aan t indalen is....

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mmmm hij is wel errrggg rustig vandaag... Vergeleken met normaal!
    herkenbaar?

Ga zo even plat om contact proberen te maken...

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja heel herkenbaar..hebben we het gisteren nog over gehad in mijn topic weet je nog?

Heb nog ctg gehad en alles was perfect.

Ik was even vergeten dat mijn beeb al 4 weken voorloopt op groei, dus geen beeb van 36 weken grootte draag, maar van 40 weken. Die hebben amper ruimte nog, en voel je alleen het draaien en schuiven nog maar...

Hij is twee dagen amper aanwezig geweest en vandaag weer druk aan de schuifel..

Moest echt ook drukken op mijn buik van het weekend om reactie te krijgen. Groeimomentje?

Ik voel ook kriebels heeeeel laag onderin. Maar dat heb ik de hele zw al. Hij ligt ook al de hele zwangerschap met koppie naar beneden (is al 4 weken ingedaald), en ik denk ook dat je daar de handjes voelt.

Bovenin zit een hele dikke kont ;)

ALs je onzeker bent gewoon een belletje aan wagen. Heb ik ook maar gedaan..en ben er geruster vandaan gekomen..

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja klopt dat we daar gister nog over hadden!
    En ik voelde hem soms minder dan anders maar nu is het juist weer helemaal anders.. Ik voel ook helemaal niks bovenin mn buik meer... En vind he, nu juist nog rustiger... Stilte voor de storm???

Misschien toch maar even bellen straks maar ja heb ook zoiets van: woensdag moet ik toch op controle...

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Gewoon bellen en zeggen wat je hier schrijft. Vraag je om advies.

Kan zij je geruststellen, of even tussendoor laten komen.

Ik moest het weekend ook echt gaan liggen en duwen voor contac.

13. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Ik voel de baby ook altijd onderin me buik.
    Maar ik kan je verder geen advies geven omdat ik nog niet zo ver ben als jij en dit me 1e kindje is.

14. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    ik zou ook even bellen meid, ik heb dit laatst ook gehad. Kreeg vreselijk op mijn donder dat ik niet eerder had gebeld! Dus ik zou echt even bellen

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Heb toch niet gebeld toen ik op bed ben gaan liggen begon hij weer meer te bewegen wel wat minder maar nog wel genoeg naar mijn idee..

16. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Het is niet te hopen dat je beebje is gedraaid naar stuitligging. Mijn beebje ligt in stuitligging en voel het getrappel heel laag in mijn buik, heel anders dus dan bij mijn 2 andere kids die gewoon goed lagen.

Maar goed, ik ben "pas" 27 weken dus er kan bij mij nog van alles gebeuren:D

17. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    ik voel al heel de zwangerschap heel veel gekriebel onderin..dat zijn de handjes..echt heel diep onderin, en veel ook.

Ms is hij juist dieper ingedaald dat je daarom opeens dieper die bewegingen voelt?

Deel Deze Pagina