Hallo allemaal, Afgelopen zaterdag was mijn nod maar tot nu toe nog geen menstruatie te bespeuren. Gisteren een kv 2 voor 5 testje gedaan en dit was negatief. Nu vraag ik mij af of het toch nog mogelijk is dat ik positief ga testen? Ik merkte gisteren op dat naast al de rare dingen die ik deze cyclus meemaakte (zie ander bericht) ik gisteren opvallend veel naar het toilet moest hollen terwijl ik toch niet abnormaal veel gedronken had. Ik heb al heel veel blaasontstekingen gehad maar dit voelt anders dus dat kan het in mijn ogen niet zijn. Verder heb ik met momenten lichte krampjes en wat lage rugpijn maar ook dit voelt anders dan wanneer ik mijn menstruatie heb. Ook ben ik misselijk met vlagen en heb ik serieus last van brandend maagzuur. Sinds een paar dagen kan je in mijn tepels ook wat adertjes zien lopen, iets wat mij vroeger nooit is opgevallen. Ik weet nu gewoon niet meer wat ik moet denken. Is mijn lijf mij voor de zot aan het houden? of kan het toch nog dat ik positief ga testen? Nu al langs de huisarts gaan? of nog even wachten? Ik weet het allemaal niet meer, wat zouden jullie doen?
Als ik het zo lees... En je hebt gisteren al getest... Hoe moeilijk ook nog ff wachten en nog een x proberen... In die tijd voor de zekerheid wel super gezond leven... En als je na de 2e test ie negatief is... En je voelt je nog steeds zo zou ik de huisarts ff raadplegen. Succes, hoop voor je dat het "raak" is...
Hey meid, Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, ik vermoed vrijdag en ik heb exact dezelfde symptomen die jij beschrijft!! Ik zou inderdaad nog even afwachten en overmorgen nog een test doen. Het kan heel goed dat het toch raak is maar dat de HCG waarde nog te laag is. Hopelijk hebben we allebei aan het eind van de week een positieve test in handen Succes!!!!!
Meiden, Hier bijna hetzelfde, hier vandaag mijn NOD maar nog helemaal niks. Vanmiddag een test gedaan, ook negatief. Heel irritant, vooral omdat ik af en toe een beetje kramp heb, maar of dit ongesteldheidskramp is geen idee. Morgenochtend maar weer testen, en anders wacht ik ook maar een paar dagen, wordt gek van die testen. Heb wel veel wit slijmverlies, onwijs borrelende darmen, gevoelige borsten. Maar dit kan ook ongestelheid kwalen zijn natuurlijk.. We wachten af meiden, ben heel benieuwd
deze morgen nog een testje gedaan maar weer negatief. Toen ik net thuis kwam van mijn werk wat roze slijm dus ik vrees dat mijn menstruatie aan het doorkomen is. Op één manier jammer, maar langs de andere kant ook wel een beetje een opluchting. Mijn tijd zal nog wel komen zeker?