Onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MinnieJ, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Had ik bij de eerste ook hoor lotje meteen toen ik begon, gelukkig was ik in de tweede ronde zwanger, als het langer had geduurd was ik waarschijnlijk nog onzekerder geweest dan nu

2. miepjemiep

miepjemiep Actief lid

21 jun 2012
    145
    0
    0
    Het gevoel van onzekerheid ken ik aan deze kant ook heel goed. Al de vragen die in me opkomen. Zou het dan toch lukken? Ik weet het vaak ook even niet meer.

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    En het is ook niet niets he.... Een kindje... Das ook een hele verantwoordelijkheid...

Laten we hopen voor elkaar dat het voor ons allemaal is weggelegd... Positief blijven :D

4. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hoiii

Wij zijn nu 6 maanden bezig en ik vind het al erg word er soms gek van.
    elke maand is weer een verassing zou het,of toch niet.
    Eigenlijk moet je er niet teveel mee bezig zijn maar dat doen we toch.

Het ergste is mijn nichtje van 18 is ongewenst zwanger geworden heeeeel dom van haar en krijgt een twin ook nog.
    Dan heb ik wel zoiets van podverdorie zij wou het niet en wij willen zo graag.
    soms is t oneerlijk.
    Succes :D

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Dat hoor je vaak he meiden van 16 of 18 die meteen zwanger van 1x onveilig vrijen, tja het is toch de natuur....Het is de meest vruchtbare leeftijd denk ik.

6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja ik hoop het ook voor ons allemaal!!!

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

En inderdaad het is een hele verantwoordelijkheid en ook best vermoeiend soms, zoals ventje hier die de hele week al geen dutje wil doen amar vervolgens met het avondeten in slaap valt in zijn stoel, waardoor mama zich weer zorgen maakt omdat hij niet goed eet:)

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoort er allemaal bij haha.. zie het voor me.. ook de bezorgdheid ;)

Deel Deze Pagina