Ik word ondertussen helemaal gek van de jeuk! Niet alleen op de typische plaatsen zoals borsten en buik maar echt overal! Zit nog voor mijn NOD, kan dit een zwangerschapskwaal zijn of moet ik gewoon even langs de HA ofzo?
Heb je ook bultjes? Of zie je niks aan de huid? Mn zus had het tijdens de zwangerschap, maar dat was echt al ver in de zwangerschap hoor Zij zag dus ook niks aan de huid, wat het nou precies was..geen idee!
Ik zie geen bultjes. Wel heb ik het hier en daar wat kapot gekrabt (stom). Weet niet of Hcg ejeuk kan veroorzaken.. reacties nog steeds welkom
IK verging vorige maand van de jeuk na mijn eisprong.. Niet normaal. Na 2 dagen werd het gelukkig al minder. Had ook geen bultjes etc.. maar ook echt overal jeuk! Werd er echt niet goed van. Waarschijnlijk iets hormonaals geweest ofzo want ik was niet zwanger.
Ik moet mijn best doen om nu niet het hele forum vol te spammen. De jeuk moet een teken zijn van zwangerschap want: ZWANGER
Ja idd ik heb het echt van top tot teen dus wie weet is het echt een teken ook bij jou! wanneer kun je testen?
weet ik niet zo goed, ik zit vandaag op dag 101 (!!!). Maar... vermoedelijk heb ik afgelopen weekend mijn ei gehad.
Die jeuk zit echt overal, buiten de muggenbulten om. Het gaat van de ene plek naar de andere plek en er is echt helemaal niets te zien!
@Suzetje: als je weet wanneer je ongeveer je ei hebt gehad dan kun je vanaf daar 14 dagen tellen voor NOD. 101 dagen is wel erg lang, ben je net gestopt met de pil? Hopen dat de jeuk bij jou ook een teken van zwangerschap is. @Luffy: ik hoop dat het dan bij mij ook over gaat!
ik hoop voor je Suzetje, dat je toch binnenkort zwanger mag raken (liefst nu al natuurlijk, dat je jeuk een teken is)! Ben je al bij de gyn geweest?