Onzeker...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lies33, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Hoi lies,
    Etos teunisbloemolie heb ik misschien maar 3 of 4 dagen geslikt. Dus ik denk niet dat het daaraan ligt dat ik nu opeens een veel kortere cyclus heb. (ben gister ongesteld geworden, cyclus van 36 dagen).
    Wel ben ik bewust gezonder gaan eten, meer groente en fruit. En ik ben magnesium gaan slikken.

Gr.

2. Liescakes

Liescakes Actief lid

7 jun 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Magnesium?! Die is nieuw voor mij. Zit wel 400 mg in Etos zwanger worden. Dus dat hoef ik er denk ik niet extra bij te slikken.
    Ik hoor graag van je wat de gyn zegt. Wie weet kan ik daar ook wat mee.

3. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Ik las dit op internet:
    Voor de vrouw die zwanger wil worden kunnen de vitamines A,B12, foliumzuur, B6, C, D en E juist een positieve invloed hebben op de vruchtbaarheid. Ook Magnesium is op te vatten als het vruchtbaarheidsmineraal voor de vrouw, dit bevordert onder meer de ontspanning van de eileiders.

Ik hou je op de hoogte.

4. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Lies33, het ligt denk ik aan de naam hihihi :)

Hier ook ee onregelmatige cyclus, wel niet zo lang als van jou, maar varieerend van 36 tot 48. Laatse keer een positieve ovutest gehad op dag 30 en op dag 36 alweer mijn menstruatie. Heb erge last van buikpijn die doorstraalt naar mijn bekken/heupen billen stuitje en mijn kuit. Heb 2 weken terug gebeld naar de gyn, kon toen pas over 4 weken terrecht, nu nog 2 weken wachten, baal enorm dat dat zolang moet duren terwijl ik nu zo'n buikpijn heb maar goed we wachten maar weer af.

5. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Hoi Lies,
    Haha toevallig he:)
    Ik heb de afspraak ook over 2 weken.
    Heb zelf alleen deze maand heel erge buikpijn gehad, echt een week lang.
    Geen idee wat dat betekent.

6. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    nee die buikpijn is echt raar. De een zegt dat het eitje aan het groeien is, maar wist niet dat dat zo'n pijn kan geven. Daarnaast zijn mijn borsten ook constant gevoelig en stekerig zeg maar.

7. Liescakes

Liescakes Actief lid

7 jun 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh super van die magnesium. Ik blijf gewoon die etos zwanger slikken, baadt het niet schaadt het niet!
    Wat een gezelligheid alle Liesjes met hun cyclussen :). Jammer dat dit de aanleiding is alleen.
    Ik vraag me af wat we nog meer gemeen hebben.
    Wat fijn voor Lies29 dat jij ook al een afspraak hebt. Ik hoor ook graag wat jouw gyn zegt. Ik probeer zoveel mogelijk info te verzamelen.

Succes en sterkte Liesjes!
    We houden elkaar wel op de hoogte!

Groetjes, andere Lies

8. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Als ik nu terugkijk had ik die buikkramp ook tijdens m'n ovulatie. Het was echt vreselijk! En ook pijnlijke tepels.
    Ga het toch eens vragen aan de gynaecoloog.

9. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    natuurlijk helemaal dat jezelf zo voelt maar dat hebben denk ik wel meer mensen hier zeker omdat je zelf heel graag een kind wilt

10. Lies33

Lies33 Niet meer actief

En merk je al iets van de Etos zwanger pillen??

11. Liescakes

Liescakes Actief lid

7 jun 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    #31 Liescakes, 16 sep 2012
    Laatst bewerkt: 16 sep 2012
    Nee :x. Ik zit nu op dag 31 en nog geen eisprong in zicht!!
    Mocht ik morgen dan een eisprong hebben (wat ik overigens niet verwacht hoor) dan heeft het ronde 4 dus weer 46 dagen geduurd (als de lf gewoon 14 dagen is natuurlijk). Maar zoals het er nu naar uitziet is dit dus langer :(.
    Ik ga morgen ook meteen teunisbloemolie erbij halen! Kijken of dit iets uithaalt. Toen ik dit eerder gebruikt heb duurde het 73 dagen dus het lijkt alsof mijn lichaam hier niet gevoelig voor is ofzo.
    Jouw laatste ronde was wel enigszins vlot toch? Fijn hoor! Ik hoop voor je dat het zo blijft!

Volgende week gynaecoloog toch?

Liefs, Lies

12. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Jammer, hoe weet je dat je nog geen eisprong hebt gehad? Temperatuur je of test je?
    Ja mijn laatste cyclus was 36 dagen, hopelijk blijft het zo kort.
    Volgende week maandag heb ik een afspraak ja. Spannend...

Deel Deze Pagina