Onzeker

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by liefebees, Oct 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Vrijdag 12 oktober was ik voor een fm bij de gyn en er zat toen een eitje van 20 mm. Zondag en maandag positieve ovutest en eipijn.
    Dinsdag ovutest negatief en de pijn was ook weg.
    Maar als ik mn temperatuur zie geloof ik niet dat er een eisprong is geweest. Die 37 grdn die ik van de week had is ook niet helemaal goed, ik tempte en was 36.4. Daarna direct weer en toen was het 36.8 en direct daarna 37. Hoe kan ik nou binnen 20 seconden zo'n temp verschil hebben?

Zou mn eitje nu ondanks dat ie mooi groot was en ik positieve ovutesten had niet gesprongen zijn?

2. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Ik heb dat ook vaker gehad met een gewone thermometer, binnen een paar seconden verschillende temperaturen. Ik heb nou een thermometer met 2 cijfers achter de komma van sensitest en deze doet dat niet. Het is. ook fijn dat je veel duidelijker de verschillen in temperatuur ziet.

3. cbertens

cbertens Actief lid

Feb 10, 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Zijn de batterijen misschien bijna leeg?

4. Wat gek van je thermometer. Ik zou alleen niet de 37 graden aanhouden. Je moet dan eigenlijk de eerste aanhouden, of iets ertussen als je erg twijfelt aan de betrouwbaarheid van die eerste temp.

Denk wel dat je ei is gesprongen. Het verschil in temp is in vergelijking met de eerste helft van je cyclus misschien niet erg groot, vind de tempdip samen met de ovutest en rijpe follikel positieve tekenen. Je temp stijgt weer na de tempdip en eigenlijk zegt dat ook wel genoeg. Twijfel wel aan de precieze dag dat je ei gesprongen is.

Share This Page