Snelle tempstijging?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Killo86, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killo86

Killo86 Actief lid

28 feb 2012
    173
    0
    0
    Hallo dames
    Even een vraagje gister voelde ik erge druk recht in m'n buik en de dag ervoor ook al voor mij t teken van een naderende eisprong.. ( uiteraard ook vruchtbaar slijm ed)
    T zal om een uur of 7 savonds voor t laatst geweest zijn.
    Ze zeggen als het over is dat je ei dan waarschijnlijk gesprongen is.
    Savonds nog even geklust , maar nu zag ik dat mijn tempratuur vanmorgen dus al gestegen was!
    Is dit niet erg snel? Lees overal dat t bij sommige 2 dagen kan duren..
    Had de dag ervoor ook geen dip maar las dat dit niet iedere maand zo hoefde te zijn.
    Maar is dit niet erg snel deze tempstijging??
    En zou t klussen van Savonds nog nut hebben gehad?
    We zijn al bijna 2 jaar bezig maar toch maakt t je af en toe nog zo onzeker!
    Gelukkig dat dit forum bestaat! ;)

Liefs

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    De tempstijging is 12/24 uur na je eisprong. Later niet. Het kan wel zijn dat je het pas na 2 dagen merkt, omdat je natuurlijk maar een keer per dag kunt opmeten.
    En of het klussen nog nut heeft, weet je niet. Maar ik neem aan dat je ervoor ook nog wel wat gedaan hebt toch? Het gaat namelijk om de zaadje die al klaar liggen en gemiddeld is dan de dag ervoor het beste.

3. Killo86

Killo86 Actief lid

28 feb 2012
    173
    0
    0
    Nee helaas alleen die vrijdag en zaterdag ervoor geklust :s had toen 2 positieve ovutesten maar zag dat m'n temp maandag nog niet gestegen was dus was ie waarschijnlijk dan toch niet gesprongen..
    Zag dat ie woe dus nog op t 'oude' niveau was toen nog maar ff een gokje gewaagd en don ochtend dus de stijging.. Hmmm nou ja waarschijnlijk misgegokt deze maand haha

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het kan wel hoor. Je eitje leeft nog even nadat hij gesprongen is, dus mocht je zwanger zijn, dan zal het wel een jongetje worden haha

5. Killo86

Killo86 Actief lid

28 feb 2012
    173
    0
    0
    Hahaha ja daar dacht ik inderdaad ook al aan! Nou zijn we niet erg vlot met zwanger worden dus ga er niet vanuit dat t zaadje t deze keer op t nippertje gehaald heeft ;)

Deel Deze Pagina