kan ik zwangerzijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door joyce78, 13 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce78

joyce78 Lid

13 mei 2007
    6
    0
    0
    werkzoekend en moeder
    arnhem
    Hallo,zit met vraag,ik denk dat ik zwanger ben,heb al zoontje van bijna 3 en ik voel me nu net als ik zwanger was als van hem.Pijnlijke borsten en opgezet met witte puntjes,pijn in onderbuik en moe, puistjes en rare humeuren.Heb gister test gedaan maar niks, Ik ben aan de pil en zit in mijn 2de week ervan.Nou durf ik mijn pil niet te nemen want ben dus bang dat het niet goed is als ik zwanger ben.
    Wil morgen eigenlijks bij huisarts langs voor test,maar wat voor test doet ie,is dat hetzelfde als wat je zelf kunt doen.Als ik zwanger ben,dan zal dat denk ik een week of 2 a 3 zijn ,kunnen ze dat al wel testen dan.
    groetjes joyce

2. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Een week of 2, 3 sinds je laatste ongi? Dan kunnen ze inderdaad nog niet testen!

Heb je een rede om aan te nemen dat je zwanger zou kunnen zijn? Ben je je pil vergeten of ben je ziek geweest?

Ik zou die pil maar even aan de kant leggen en in tussentijd tot je meer weet een condoom gebruiken!

Sterke!

3. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    Hey,

Ik heb hetzelvde probleem. Heb mijn pil onjuist ingenomen. En heb nu ook symptonen die ik had bij mijn vorige zwangerschap zoals misselijkheid,1dag bruinverlies(was 2weke gelede vermoed innesteling), veel witverlies, steken in mijn borsten,pijn in onderbuik... Maar ik heb toch mijn pil verder genomen en nu tijdens mijn stopweek heb ik toch bloedverlies. maar heb gehoord dat zwangere vrouwen die pil nemen en dan noch bloedverlies kunnen hebben. ik denk dat ik ook miss ongeveer in mijn 3deweek dan zou zite. Weet ook ni goed wanneer ik kan testen. Ik denk dat ik binne 2 dagen ga testen. Ik zou het zo raar vinde moest ik niet zwanger zijn dan heeft mijn lichaam mij wel goed voor de gek gehouden. :) Het was niet gepland maar zou toch blij zijn als hetzo is.

Hou je me op de hoogte?

4. joyce78

joyce78 Lid

13 mei 2007
    6
    0
    0
    werkzoekend en moeder
    arnhem
    Wilde vandaag naar huisarts maar was er vandaag niet.Dus wil morgen wel ff heen.Ik weer niet zeker of dit dan 3de week is heb kalender nagekeken en het zou ook de 8ste week kunnen zijn.Maar ben de laatste tijd beetje slordig met pil(slik soms door of vergeet ze).Aan ene kant denk ik het kan niet,maar heb zoveel syptomen ,heb me vandaag ook gewogen en normaal ben ik altijd 74 kilo maar nu 75,5.Blijf ook lopen naar wc.Had gister eens gekeken bij kwaaltjes(wany had bij 1ste zwangerschap eigenlijks geen kwaaltjes behalve pijn aan tepels)en zag dat ik best wel veel syptomen had. Kramp in kuiten,plassen opgezette buik pijn aan tepels ,moe en puistjes. Dus moet maar even afwachten tot morgen en dan hoor ik hopelijk wat meer.
    hou me ook op de hoogte

5. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    hoi

heb vadaag een test gedaan en die was negatief. Vind het wel zo vreemd want heb zoveel symptonen. Heb er zelfs nog bij gekregen mijn tepels jeuken en meer blauwe aders op mijn borsten, vaker plassen. snap er niks van :rolleyes:

En hoe was het bij u?

6. joyce78

joyce78 Lid

13 mei 2007
    6
    0
    0
    werkzoekend en moeder
    arnhem
    Hoi,ben maandag bij huisarts geweest maar was negatief,maar was gewoon urinetestje.Moet over 2 weken terugkomen,want kan ook tge vroeg zijn.Ik moet over anderhalf week pas ongi worden,dus eigenijks was het ook beetje vroeg. Maar mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben en mijn lijf erbij.Buik is al aardig opgezet en op mijn borsten komen witte punten en er omheen ook.En mijn gevoel is gewoon heel sterk,niet normaal meer zelfs toen ik negatief hoorde,dus nog even afwachten.

Deel Deze Pagina