Cb digital smiley tijdens menstruatie

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by elliot, Mar 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elliot

elliot Lid

Mar 3, 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik zit momenteel in mijn menstruatieperiode, al de tiende dag. Het zou een vroegtijdige miskraam kunnen zijn, maar heb de dag voor mijn menstruatie een negatieve zwangerschapstest gehad. Afgelopen vrijdag (op dag 7 van mijn cyclus) had ik een positieve cb dig ovulatietest, een smiley.. De dag erna was de test negatief. Ik vroeg me af of er mensen zijn die weleens een smiley hebben gehad maar dat de test niet juist was en er geen eisprong was. Ik heb niet getest met ochtendurine. Of heb ik gewoon een cyclus van 21 dagen deze maand...?

Wat een gedoe, die onzekerheid is vreselijk..

Dank voor jullie reacties!!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Nee, niet gehad, maar een positieve ovu test is geen garantie dat je eitje ook daadwerkelijk is gesprongen.......vervelend voor je dit.

3. mamava

mamava Actief lid

Jan 7, 2013
    445
    1
    0
    heb getest met cb smiley vanaf dag 11 en vond hem pas dag 16 en dag 17 sprong die maar idd vreemd tijdens je menstruatie zou met test strips testten en als je denk dat is een knaller zou ik een smiley tegen aan gooien

Waarom heb je tijdens je menstruatie een ovu test gebruikt?

4. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

Dec 28, 2012
    1,307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Als je met normale ovu-test een knal test krijgt dan zal ik een zwangerschapstest gaan doen!

5. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Met een cyclus van 21 dagen, vind ik het niet gek als je vrij snel een positieve ovulatietest hebt. Zou jammer zijn als je over de rode zee moet, maar ja, het is voor het goede doel. Moet je maar denken.

6. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

Feb 8, 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Vervelend die onzekerheid, waarom denk je dat je een vmk hebt gehad? Het is nl wel vaak dat je cyclus van slag is na een MK. Je cyclus kan opeens korter of langer zijn. Een cyclus van 21 na een
    MK is dus niet ongewoon.

7. elliot

elliot Lid

Mar 3, 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor alle reacties, lief!

@Esther15: dank je wel.. en inderdaad geen garantie denk ik..helaas

@mamava: heb een ovulatietest gebruikt omdat mijn menstruatie op een vroeger moment kwam dan normaal. Dus ik had bedacht dat ik vanaf dag 5 ging testen, vandaar dat ik erachter kwam.. Die streepjestesten vind ik verwarrend, daarom gebruik ik die digitale, lekker makkelijk (alleen wel duur!!)

@Shirleymommy: heb een zwangerschapstest gedaan vrijdag 8 maart en die was negatief.. denk echt niet dat ik zwanger ben helaas..

@Babke: ik heb normaal nooit een cyclus van 21 dagen.. maar als mijn ovulatietest klopte, dan zit ik nu in een cyclus van 21 dagen.. Maar je hebt gelijk, voor het goeie doel, just in case.. haha.

@Vrouwtje72: heb een cyclus van 27-27-25-21(?) gehad na mijn miskraam. De reden dat ik denk dat ik misschien een vroegtijdige miskraam heb gehad is omdat mijn menstruatie al zo lang bezig is en tussendoor twee keer een dag is opgehouden en vervolgens in alle hevigheid terug is gekomen..

Nogmaals dank voor alle reacties, heel fijn.. Soms weet ik gewoon niet wat ik er allemaal van moet denken. Je kan jezelf zo gek maken!!

Share This Page