Vind deze best duidelijk.... Hoever zit je in je cyclus? Bij een prille zwangerschap schommelt het hcg nog heen erg. Hoop echt voor je dat dit van een prille zwangerschap is die goed zal verlopen. Gezien je geschiedenis zal je wellicht bloed mogen prikken? Wat een spanning!
Oh en gisteren of vandaag was mijn NOD, misschien dat ik zondag nog ga testen, eerst ff bijkomen. Bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik ben nu zwanger met utro maar op mijn nod had ik ook een lucht streepje.... Zou toch doorgaan en zondag tegen dan kun je verloop zien als je nu dezelfde testen gebruikt
Ik gebruik ook utro ( vorige ZS ook, maar toen begon ik pas NA de positieve test, en nu 1 dag na de eisprong) En inderdaad, soms kan het ook zomaar goed gaan
Ik heb vanmiddag met een kruidvat test (casette van 2 voor 5 euro) getest, en zag na afleestijd een heeeeel licht streepje die alleen met goed licht zichtbaar is. Ik ben nu erg onzeker....Ik weet niet wanneer mijn eisprong is geweest, dus ook niet wanneer mijn NOD is...Ik voel al dagen vanalles, afgelopen 3 dagen al vlagen van misselijkheid, ik heb zeurende pijn in mn lies, en vanavond een klein veegje rood. Maar als mijn innesteling vandaag was kan ik toch nog geen licht streepje hebben? Hij is te onduidelijk voor een foto, wat denken jullie?
Ik ben bij deze ook later begonnen mijne was eerste ronde raak! Wel omdat ik zelf een tekort heb. ... Ik blijf duimen! !!!