Tarwekiemolie, wie is ook hiermee gestart?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door julia1984, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Werd jij zwanger na gebruik tarwekiemolie?

1. Ja, binnen 1 tot 3 maanden

2. Ja, binnen 3 tot 6 maanden

3. Nee

4. Weet ik nog niet

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Door alle goede verhalen op het forum en al één jaar bezig voor hummeltje, gisteren gestart met tarwekiemolie capsules.
    Wie is er nog meer net gestart met tarwekiemolie?

Weet niet of er verschil zit in capsules of de olie, maar lees overal dat het zo vies is, dus daarom gestart met de capsules.

Misschien leuk om te volgen of degene die gestart zijn, ook zwanger worden, of niet!

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik was van plan te starten maar bleek toen toch zwanger. Reden was dat mijn Lf aan korte kant leek gezien ovulatietesten. Tarwekiemolie zou daarbij helpen had ik gelezen.
    Maar wel goede verhalen gelezen vsn mensen doe zonder al tijd bezig waren zonder resultaat.
    Ik hoop echt voor je dat het helpt...

3. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ook ik ben begonnen met de capsules vorige maand .
    Over een paar dagen kan ik testen dus nog even afwachten .

Groetjes

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Me, wat fijn dat je al zwanger was toen je wilde beginnen! Gefeliciteerd. Ik hoop ook echt dat het helpt! Heb al zoveel geprobeerd, dus baat het niet, schaat het niet!

Wish, owwww spannend! Ben benieuwd! Heb je er zelf een gevoel bij?

5. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Durf het niet te zeggen. Meestal krijg ik bruin verlies voor nod 2 dagen van de voren dag28 dus dat zou morgen zijn en wil dan eigenlijk ook testen .
    Succes deze ronde .
    Groetjes

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Succes met testen en laat het even weten, ben benieuwd! Duim voor je:D

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ik heb tarwekiem gebruikt en werd er niet zwanger van, maar later bleek er ander probleem te zijn, dusof de tarwekiem geholpen zou hebben, weet ik niet..

Wat ik wel merkte en waar ik toch ook een de aandacht wil op vestigen, is dat er ook een andere kant is aan tko. Sommige vrouwen, waaronder ikzelf, verlaten hun eisprong ermee... De eerste keer dat ik het nam, was mijn eisprong plots 13 dagen later( en ik had al geen vroege eisprongen) de volgende keer weer 10 dagen later... En zulke verhalen lees je jammer genoeg ook over tko. Mijn advies is eigenlijk om het pas te nemen als je weet dat je eisprong al voorbij is... Dat valt deze al niet meer uit te stellen... Of gewoon een maandje proberen en kijken wat het geeft natuurlijk.

Alleszinds veel succes en hopelijk werkt het bij jullie zoals verwacht! :)

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Toekan, bedankt voor je reactie. Ik heb normaal een cyclus van 26-28dgn en mn eisprong rond cd 11-12, dus ik durf het wel aan om het een maand te proberen. Bevalt het niet dat stop ik er gewoon mee. Het belangrijkste is dat je baarmoederslijmvlies dikker word, dus als ik het na mn eisprong ga slikken, heeft het volgens mij minder nut. Nouja we gaan zien.

Zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd!

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    As je het vlak na ei begint te nemen, dikt het ook nog goed aan hoor :) en het helpt bij de doorbloeding natuurlijk... Maar inderdaad gewoon proberen en als je merkt dat je ei abnormaal lang wegblijft er mee kappen en na je ei weer starten :)

En bedankt! :)

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik ben begonnen en weer gestopt. Geen verschil gezien.

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Deze cyclus dus gestart met tarwekiemolie. Sinds 3 dgn veel waterige afscheiding en het ziet wat licht roze. Best vreemd wat heb dit nooit. Is dit herkenbaar voor anderen?

Nog meer meiden die net gestart zijn, of ervaring hebben met tarwekiemolie?

12. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier ook net gestart dus heb er nog geen ervaring mee. Ben heel benieuwd wat het gaat doen deze ronde.

13. Vaya

Vaya Niet meer actief

Nog geen ervaring, maar ben ook net ermee gestart.

14. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik ben in oktober/november begonnen.. In december ben ik op 1 capsule per dag over gegaan... Januari er achter gekomen dat ik zwanger ben na 15 rondes.

Ik denk dat het echt niets heeft bijgedragen moet ik eerlijk zeggen.. Ik ben niet daardoor zwanger geraakt... Ik heb altijd een vrij korte lf gehad, daar is niets in veranderd. Het zijn alle omstandigheden geweest die een steentje hebben bij gedragen en niet die capsules.

15. Nadientje85

10 mrt 2013
    24
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou ik heb de olie gekocht en 1 keer per dag afgelopen maand door mijn eten gedaan. Ik weet niet of het toeval was maar ineens was ik afgelopen maand 1 week overtijd! Nu ik lees dat het eiersprong kan verlaten zou het bij mij best zo kunnen zijn geweest. Deze maand heb ik het niet ingenomen. Ik weet nu in ieder geval dat ik een eiersprong rond dag 16/17 had dmv ovutesten nu maar weer afwachten...
    Ik zou zeggen, probeer het een maand en kijk wat er gebeurt.....

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Leuk dat er meerdere meiden gestart zijn met tarwekiemolie. Mijn eisprong heb ik inmiddels gehad, dus het is nu afwachten. Hoor er verschillende verhalen over. De een is snel zwanger en bij de ander doet het helemaal niets. Het is in ieder geval het proberen waard. Wel leuk om elkaar op de hoogte te houden toch!

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Biancs, mag ik vragen welke omstandigheden er dan voor gezorgd hebben dat jij bent zwanger geraakt?

18. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Zeker leuk om elkaar op de hoogte te houden :D ben benieuwd wat ze gaan doen.

19. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0

Klinkt als dooddoener: een goede 2 weken vakantie met rust aan mijn hoofd en de boel los laten.... Wij hadden niet meer verwacht dat het zou gaan lukken zonder hulp. En wij zouden dan ook naar de HA gaan bij de volgende poging. Ik wil overigens niet zeggen dat dit het ultieme oplossing is. Ik denk zelf het totaalplaatje icm toevallige timing.

20. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik ben er in december mee begonnen na een miskraam, maar ik heb niet het idee dat het wat gedaan heeft. Heb een hele lange cyclus gehad (maar heb ik wel vaker) en was wel weer zwanger, maar dat is ook niet goed afgelopen.
    Ben er dus al lang weer mee gestopt, misschien dat ik na mijn eisprong weer begin, maar dat weet ik nog niet zeker. Het is meer dat ik nog een vooraadje heb.

Deel Deze Pagina