hallo mama's, Wij zijn op zoek naar een betaalbare autostoel voor onze dochter van 10 maanden. Nu zie ik overal dat de maxi cosi priori in de aanbieding is, nieuw. Zal wel een ouder model zijn maar dat maakt me niet uit. Heeft iemand deze autostoel en zo ja is het een aanrader? Alvast bedankt voor de reacties!
Wij hebben deze tweedehands gekregen van onze buren. Gebruiken deze als tweede stoeltje voor mijn auto, maar vind em fijner dan de Romer die we zelf hebben gekocht. Zoontje zit er prima in.
Wij hebben er een voor de oudste en voor haar is hij prima maar voor de jongste zou ie te groot zijn. Die zit heel goed in de Maxi Cosi Tobi en dat vind ik eigenlijk wel een fijnere stoel.
de priori vond ik voor mijn ukkie te groot, wij hebben de tobi gekozen, daar leek ze toch beter/prettiger in te zitten misschien kun je eens naar een wat grotere babyzaak en kun je jullie uk er even inzetten enz ik vond dat erg fijn om te doen en hebben daardoor een keus gemaakt
Ik heb een priori voor mijn zoon en vind het een fijne stoel. Hij zit er goed en hij is makkelijk in gebruik.
Hier ook een priori, superstoel! Ze zit er heerlijk in en kan er zelfs lekker in slapen als je hem in de slaapstand zet We zijn vorige zomer naar zuid Frankrijk gereden, ze heeft de hele weg liggen slapen