Onzeker..

Discussion in 'Zwangerschap' started by justxme, Jun 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justxme

justxme Bekend lid

Mar 27, 2013
    671
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Sinds gister heb ik een beetje vage buikpijn, zo rond mn schaambot, onderin mijn buik, in het midden.
    Het is niet heel erg ofzo, maar het is wel aanwezig. En ik maar me wel een beetje druk erom!
    Bandenpijn heb ik wel veel last van, maar dat is eigenlijk alleen aan de zijkanten en lies naar mijn idee. En niet in het midden onderin mn buik:/

Iemand die het kent en mij wel/niet gerust kan stellen?

2. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik lees even mee want ik voel ook zoiets! En een lichte druk vanonder soms

3. jara

jara Bekend lid

Sep 4, 2006
    878
    4
    18
    Het gevoel dat je omschrijft zegt me zo niets. Als je erg onzeker bent kun je de vk even bellen (morgen?) maar ik weet wel dat je de vreemdste dingen kunt voelen en dat alles spannend is in een zwangerschap. Meestal voel je het instinctief wel als het menens is. De meeste pijntjes zijn onschuldig en horen er gewoon bij, je bent je veel bewuster van je lichaam als je zwanger bent en dat kan ook een valkuil zijn. Probeer te genieten!

4. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

May 21, 2011
    2,278
    1
    0
    Misschien is je baarmoeder of iets eromheen wat gevoelig omdat je kleintje opeens heel hard groeit? Hier echt van die groeispurten, dan moet de boel even meerekken.

5. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik vind mijn buik idd iets gegroeid! Mijn derde maar nog zo onzeker. ...maar komt door de vroeggeboorte van mijn zoontje

6. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Ik durf het je niet te zeggen wat het is, maar ik had al vrij snel in deze zwangerschap buikpijn.
    De gyn gooit het op harde buiken, maar ik twijfel er nog steeds aan of het dat wel is...
    Bij mij voelt het iig of ik iets heel zwaars in mijn baarmoeder heb liggen, wat dus pijnlijk aan kan voelen.
    Niet constant, maar wel als ik een halve dag gewerkt heb.

7. Zelena88

Zelena88 Actief lid

Dec 17, 2012
    253
    0
    0
    Arnhem
    Hoi!

Ik heb ook al de hele zwangerschap last van buikpijnen, en ook onderin mijn buik. Volgens mij hoort het er gewoon bij, maar als het echt een vage pijn is, zou je voor de zekerheid even op blaasontsteking kunnen testen, dit krijg je namelijk sneller in je zwangerschap en moet je echt goed op letten. De symptomen kunnen iets anders zijn dan normaal, en vage buikpijn onderin je buik is er één van. Waarschijnlijk is het niets, maar better safe than sorry denk ik zelf altijd maar ;)

Succes!

8. Onje

Onje Niet meer actief

Als jij je zorgen maakt even je vk bellen daar is ze voor.

Maar houd er rekening mee dat je waarschijnlijk je hele zwangerschap pijntjes gaat voelen waarvan je het bestaan niet wist.
    Jouw lichaam is ontzettend hard aan het werk, een klein mensje is zich daar binnen klaar aan het maken voor het leven ;)

9. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    je buik en baarmoeder is aan het groeien
    je zult hoe verder de zwangerschap
    vordert meer gaan voelen elke schopje
    van de baby bijvoorbeeld voel ook
    niet altijd even fijn.

10. justxme

justxme Bekend lid

Mar 27, 2013
    671
    0
    0
    #10 justxme, Jun 4, 2013
    Last edited: Jun 4, 2013
    Blaasonsteking is het niet; net getest.
    Ik heb ook harde buiken. Open daar even nieuw topic over.
    x

Share This Page