onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfliez, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfliez

butterfliez Actief lid

20 nov 2010
    107
    0
    0
    hallo

sinds gister heb ik continue hele harden buiken. ook daarbij heb ik ons kindje niet gevoelt. vandaag een paar kleine schopjes maar bij lange na niet zo druk als gewoonlijk. ook een paar krampjes gehad vanochtend, niet dramatische erge maar stond er wel even van stil.. enig idee wat dit kan zijn? kan mijn vk namelijk pas om 11 uur bellen en maak me toch wel een beetje ongerust.

ik ben nu 27 weken zwanger trouwens.

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hoezo vanaf 11 uur? Elke VK heeft toch een direct nummer voor de dienstdoende VK? Moet je met bevallen ook wachten tot 11 uur?

Ga op zoek naar het 'noodnummer' en bellen!!

3. butterfliez

butterfliez Actief lid

20 nov 2010
    107
    0
    0
    Ja tuurlijk hebben ze die maar is dit echt een 'spoedgeval' ? wil namelijk niet voor de kleinste dingen op het noodnummer gaan bellen ..

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik zou gelijk bellen hoor!
    Daar zijn ze voor.

Echt, niet twijfelen.

5. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Inderdaad, gewoon bellen!

Edit: ik wil je niet bang maken natuurlijk, maar mijn schoonzus had ook harde buiken, iedere 20 minuten, na 2 uur heeft ze gebeld om te overleggen en moest meteen komen! Voor de zekerheid heeft ze aan de CTG gelegen, bleek verder in orde! Continu harde buiken is echt een teken dat er "iets" is, kan zijn dat jij je rustiger moet houden, maar kan ook iets anders zijn... Bellen dus!

6. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad daar is het nood nummer voor.. en ze zullen je er echt niet op aan kijken als je daar op belt! Ze vinden zelf ook liever 100 keer voor niks dan 1 keer te laat..
    Ik zou gewoon bellen

Deel Deze Pagina