onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jong gezinnetje, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jong gezinnetje

jong gezinnetje Nieuw lid

27 jul 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

wij zijn wouter en paula

ik heb een vraagje mijn vriendin is nu 27 weken zwanger. We zijn er deze week achter gekomen dat de baarmoederhals een beetje open staat en iets korter is geworden. Ook heeft paula last van harde buiken die soms in een ritme terug komen en ze heeft er behoorlijk last van. ze heeft ruim veel vruchtwater en heeft zins gisteren veel slijm verlies. vanochtend heeft ze een doorzichtige vloeistof verloren wat geen plas was wat het wel was weten we niet. en de baby is volgens haar al ingedaald want als ze in haar vagina gaat voelen voelt ze iets bols.

kan het zijn dat ze binnen kort gaat bevallen of dat er iets mis kan gaan. de verloskundige zegt van dat er niks aan de hand is maar als ik een optel soms maak en wat paula allemaal zegt en voelt en bijna voor 100 % zeker is dat er iets verkeert is

gr wouter en paula

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Lastig te zeggen via het internet. De klachten die Paula heeft klinken onschuldig, maar kunnen soms ook voortekenen zijn. Ik ga er vanuit dat als je dit precies zo aan je verloskundige hebt verteld dat het echt onschuldige klachten zijn. Ze hoeven niets te zeggen over wanneer je gaat bevallen. Blijf elke keer gewoon opnieuw je klachten aangeven bij de verloskundige. beter een keer te veel gebeld dan te weinig.
    Helaas kan ik niet zo de situatie beoordelen en mijn eigen mening over de klachten geven.

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina