Vorige week zondag is onze camper in de brand gestoken. en werd meteen ongesteld ( was al 5 dagen overtijd) dus eigenlijk niet meer aan gedacht. Maar sinds een paar dagen met vlagen misselijk. en pijn rechts onderin mijn buik. Ik dacht nog. ja maar ben ongesteld geweest. dus een berekening gemaakt aan hand van mijn vorige ongesteldheid. Dan zou ik nu 6 wkn en 4 dagen zwanger zijn. Dus ik heb een kv test gehaald. In de veronderstelling die is negatief. Maar dat is hij dus niet. Heb nog nooit zo erg duidelijk (vaag streepje gehad) Hoop dat jullie het op de foto kunnen zien. Maar als ik dan ruim 6.5 week zou zijn moet de test niet duidelijker zijn ? Bekijk bijlage 346966 Foto is weer verkeerd om
hoi Misschien is dat bloedverlies toch wat anders geweest.. misschien een idee om een digitale test te doen met week indicator? Of je hebt een late eisprong gehad.. Het kan natuurlijk ook je eisprong zijn.. daar willen de testen ook nog wel eens op reageren helaas..
als het een menstruatie was wel inderdaad.. heb niet goed nagedacht. toevallig geen andere testen in huis?
Als je ruim 6,5 week zou zijn dan moest het inderdaad wel een veel duidelijker streepje zijn. Misschien inderdaad een later eitje gehad? Innestelingsbloeding vorige week? Ik zou het niet weten... misschien is een digitale wel handig om die te doen, dan heb je meer duidelijkheid.
Ik wil niet vervelend doen, maar gewoon even als optie: Kan het zijn dat je zwanger was maar dat de stress / de emotie wegens de camper een vmk heeft getriggerd? En dat je nog hcg in je bloed hebt daarvan?
Ik zou eerder een vroege miskraam denken dan een zwangerschap. Bij 6 weken zwangerschap zou je een donker streepje moeten zien (meestal) Maar denk niet dat dat door de stress hoeft te komen hoor, miskramen komen bij 1 op de 10 zwangerschappen voor.
Ik heb al meerdere vage streepjes gezien als dit en die dames waren ook niet zwanger. Vind het een beetje dom dat mensen gaan roepen "een vroege mk". Ts was 5dg overlijd en ik neem aan dat ze echt wel voor en in die tijd getest heeft. Ik zou gewoon opnieuw testen om te zien of hij bij een andere test ook komt te staan of dat ze natuurlijk donkerder worden! Sommige zwangerschappen gaan gepaard met bloedverlies.
Y ik zei al laat even bloed prikken ik vind ehm ook duidelijker als alle vage testen van vorige keren En aangezien je vorige keren ook las laat pos. Teste bij de meiden...
Ik had op mijn nod getest. Daarna niet meer. Was nl weg met de camper. Ik zou op die maandag testen. maar zondag avond was de camper dus afgebrand. En de maandag ochtend ongesteld. Duurde een dag of 4 . Ben bij de arts geweest. Morgen bloed prikken.
Hcg 44 maar verlies bloed. maandag weer prikken. gyn zegt dat ik er vanuit moet gaan dat het niet goed is. Heb ook heel erge krampen. Dinsdag een afspraak staan bij de gyn. Dan gaat hij kijken.