Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben zo bang en onzeker. Ik ben bang voor een MK (nog nooit gehad) of dat het vruchtje niet levensvatbaar is.. Ik maak mezelf er ook helemaal gek mee. De afgelopen dagen had ik hele gevoelige, pijnlijke borsten en vandaag niet meer en dat maakt mij nog banger en onzekerder.. Deze zwangerschap was niet gepland maar ik hoop zo erg dat het allemaal goed komt en ik over 8 maand een beebje in mn armen heb! Nog meer dames die zichzelf gek maken van de onzekerheid? en heeft iemand goede tips om je gemoedstoestand te sussen?
Ik heb dit ook! Alleen ik houd mezelf gewoon voor als het "meant to be is" dan komt het vanzelf goed. En anders waarschijnlijk pas op een ander moment. Ookal zou dit echt heel erg vervelend zijn. En wat je symptomen betreft is het bij mij ook heel gek het ene moment kan je ongeveer me tepels niet aanraken en het andere moment kan je er in knijpen. De ene dag de hele dag kotsmisselijk en de andere dag weer helemaal niks. Dus ik niet dat dat heel veel zegt! Maar in ieder geval gefeliciteerd en ik hoop ook voor je dat je over 8 maandjes je beeb in armen mag houden! (en voor mezelf ook natuurlijk ) Groetjes
Ik heb precies hetzelfde! Heb al 100 topics geplaatst over mijn onzekerheid! Ook bij ons niet gepland en doodsbang dat het misgaat. Ook ineens geen symptomen meer(doodeng!) maar een dag later wel weer. Bij elk pijntje denk ik 'daar gaat ie'.. Ik ben nu boeken en tijdschriften aan het kopen zodat ik me echt op de leuke kanten probeer te richten. Ik denk dat de angst redelijk normaal is. Maar wel vervelend Ik heb net hele schattige babysokjes van mn mama gekregen, als ik daar naar kijk smelt ik helemaal. Helpt ook wel een beetje Komt goed meid! (heb zelf net weer een topic geplaatst over buikpijn, alleen genieten lukt me ook nog niet hoor..)
He meiden, pfff ik vind het ook zo spannend! Ben ook best onzeker en kan niet wachten tot de eerste echo..... Wat ook helpt is niet al die "enge" verhalen lezen....(bij mij tenminste) Groetjes en slaap lekker straks
Ik ben te wijs geworden door internet, ik denk dat het ook deels daardoor komt dat ik zo onzeker ben! Maar het is wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, en ook niet de enige met wisselende symptomen! Maar alleen een echo zou zekerheid bieden.. en daarvoor zou ik nog een afspraak moeten maken, eerst maar eens de intake Zo komt voor mij de vakantie er aan, heb ik heel fijn alle tijd om te twijfelen! Ik moet maar even een dagbesteding gaan zoeken, of mijn hersenen tijdelijk er uit halen! Alle meiden, btw gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes! Hopelijk gaat alles goed en wel en komt er over een tijd een heerlijk kind uit rollen! Liefs Sil