Zwanger & kids

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Meis28, 28 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hoi,

ik heb op dag 42 van mijn cyclus een zwanger en kids midstream test gedaan. Deze was negatief. Ik ben inmiddels nog steeds niet ongesteld (dag 45) en heb ook geen symptomen dat het er op lijkt dat het deze dagen zal komen! Heb 2 weken lang steekjes gehad in mn baarmoeder, hele lichte. Maar dat is nu eigenlijk opgehouden. Heb nog steeds klein beetje wittige afscheiding, nog niks bruins. En af en toe wat rommelende darmen. Verder voel ik me gewoon normaal en aangezien ik een wat lange en onregelmatige cyclus heb (denk door het ontpillen nog), denk ik ook niet dat het een zwangerschap is. Zijn deze tests betrouwbaar? Heeft het nut om m nog een keer te herhalen over een week (mocht de menstruatie er dan nog niet zijn) en met ochtend urine of s avonds testen?

2. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent kan je nog is testen mischien ben je wel te snel en is je hcg nog niet zo hoog ik heb niet zon ervaring met zwanger en kids test ik deed altijd de test van kv 2 voor 5

3. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Meid wat een onzekerheid he, hier ook in hetzelfde schuitje pff ik haat wachten.. Ik zie bij je handtekening dat je laatste cyclus ook 45dg duurde, het kan zijn dat je cyclus weer iets langer is, wat ik niet hoop voor je. Ik zou het een dag of twee nog afwachten en dan weer een test wagen..

Succes, ik ga voor je duimen dat je zwanger bent! :)

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja ik hoop ook echt niet dat ik nu ineens een veel langere cyclus zal hebben! Vond toen die 45 dagen al lang en had echt gedacht dat t nu beter zou gaan en korter zou zijn. Op hoeveelste dag zit jij nu en is jouw cyclus regelmatig? Ik heb geen symptomen verder dus ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben hoor.. Ik wacht t gewoon nog een goeie week af. Anders kan ik wel aan het testen blijven haha en dat vind ik maar niks!

Deel Deze Pagina