Hoi meiden, Mijn man heeft van de week een fashioncheque gekregen. Nu vond hij dat ik daar positiekleding mee mocht kopen. Heel erg lief natuurlijk. Maar op de site van fashioncheque kan ik geen winkels vinden de positiekleding verkopen en zo'n cheque aannemen. Weten jullie misschien waar ik de cheque kan inleveren? Via een webshop is geen probleem. Liefs Lara
Bij Miss Etam. Maar dan alleen in de winkel zelf, niet bij een bestelling via internet. Verder zou ik het niet weten. H&M misschien? Lief dat jij de fashioncheque mag hebben, hopelijk kun je leuke positiekleding vinden
Ik zie meteen deze webshop vermeldt staan als ik op de website van Fashioncheque kijk: nieuw - Belly-B zwangerschapskleding
Bedankt dames. BellyB was idd de enige die ik kon vinden. Vergeten te melden maar daar hebben ze niet zo heel veel. Hoop dat er meer winkels zijn. Miss etam hebben wij in de buurt. Ik twijfel altijd een beetje over de pasvorm. Maar ga er toch maar eens naar binnen
V&D? Daar verkopen ze ook positiekleding, maar of die ook fashioncheque accepteert durf ik dan weer niet te zeggen.