Drukkend gevoel

Discussion in 'Eerste symptomen' started by ano1, Mar 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ano1

ano1 Niet meer actief

Hallo meiden ,

Ik ben nu 4 weken zwanger en heb op het moment dat ik erg veel naar de wc heen moet voor ontlasting , echt wel meerdere malen achter elkaar waar dan een uur tussen zit ofzo , nu heb ik daarna wat druk onder in mijn buik gekregen met plassen , wie herkent dit ? Is dat erg of niet ?

Alvast bedankt voor jullie reacties ben namelijk erg onzeker ...

2. skye81

skye81 Bekend lid

Aug 24, 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik heb dat ook..Alleen breng ik utrogestan in en merk ik dat mijn darmen daardoor wat verstopt zijn dus dat hoef ik niet zo vaak meer. Maar ik heb dat drukkend gevoel na het plassen ook. Inmiddels nu ook de hele dag door. Denk wel dat het er wat bij hoort..

Maar sowieso ben ik vandaag wat ziekjes en lig op bed.. Denk dat ik inmiddels een blaasontsteking heb :(
    Bij mij begon het met krampen in de onderbuik,na een paar dagen dat drukkende gevoel en nu heb ik zelfs een wat stekerig gevoel...Morgen even naar de huisarts.
    Maar dat drukkende gevoel hoort er gewoon bij..Net als krampen in de baarmoeder.

3. ano1

ano1 Niet meer actief

Oh denk je ! Je stelt me echt gerust zo stom he , heb namelijk vorige maand vroege miskraam gehad en ben er zo zeker van dat alles goed zit maar nu had ik dit sinds vandaag en dan begin alweer te twijfelen ! Ik had alle dagen ook mega veel afscheiding en vandaag alleen met afvegen dus ben zoooo onzeker nu ! Wie helpt mij een goed gevoel geven :(

4. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Ik herken het ook wel hoor! Mijn darmen zijn eigenlijk vanaf het begin af aan (of week 5 zoiets) van slag. Veel aandrang, weinig ontlasting en soms ineens diarree. Plassen lijkt nu eindelijk wat minder te worden, ik heb nachten gehad dat ik er 5x uit moest om te plassen.
    Het hoort er allemaal bij. Ik had vooral veel baarmoeder krampen in de eerste weken (nu nog af en toe). Het maakt je bang, maar het maakte mij ook onzeker als het ineens weg was...

Ga ervan uit dat de meeste zwangerschappen gewoon goed gaan. Ik was tot de tweede echo super zenuwachtig, dat is nu iets minder, maar de onzekerheid is nooit helemaal weggeweest. Dat heeft volgens mij ook (bijna) iedereen.

5. skye81

skye81 Bekend lid

Aug 24, 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb in januari nog een vroege miskraam gehad en alles maakt mij nu ook onzeker hoor! Heb je gewoon witte afscheiding? Want dat hoort er ook gewoon bij. Ik had dat eerst heel veel zo rond de innesteling en nu is het niet zoveel meer..Ik ga daar dan ook teveel bij nadenken..

Mij persoonlijk maakt ieder symptoom me nog onzeker (of als ik het ineens niet meer heb) Ik kan mezelf soms helemaal gek maken!

Ik hoop dat er nog wat meiden komen vertellen dat dat drukkende gevoel erbij hoort.

6. ano1

ano1 Niet meer actief

Oh wat fijn jullie reacties , ik heb vrijdag denk ik overduidelijk mijn innesteling gevoeld , vanaf Savonds 7 uur tot Savonds 10 uur continu pijn gehad links onderin op een plek en de dagen daar voor heel veel afscheiding tot vanmiddag , sinds vanmiddag alleen nog veel slijm ( sorry voor detail ) bij het afvegen en dan sinds gisteren die druk in de onderbuik, maar wel alleen als ik er kracht op zet zeg maar , echt met uitplassen alleen verder niet

7. Pianootje

Pianootje Actief lid

Dec 19, 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet sinds gister pas dat ik zwanger ben, 3 maanden geleden heb ik ook een miskraam gehad. Dus ik maak me ook best snel zorgen om dingen die ik voel. En ja, ik heb ook dat drukkende gevoel in m'n onderbuik.
    Enorm vervelend dat je niet volledig kan genieten, maar ook schrikt van van alles he?! Sinds vandaag ben ik ook heel rillerig, met vlagen misselijk, zeurderig gevoel in m'n bovenbenen en in de avond doodop. Ik hoop zo dat de dagen voorbij vliegen en dat we straks terugkijken op deze dagen alsof het niks was. Maar dat zal wel na de eerste echo zijn of misschien zelfs pas over 8 maanden, als we de kleine in onze armen houden:)
    Hopelijk kunnen we elkaar helpen om minder onzeker te zijn en vooral te gaan genieten!

8. ano1

ano1 Niet meer actief

Heb jij dat dan ook met plassen ? Ik heb het alleen dan.. Oh voel ineens zo down er door heb het gevoel dat ik zo kan huilen .. Zo balen dat je zo onzeker kunt zijn terwijl je zo graag wil genieten :(

Share This Page