Hallo meiden, Ik ben nog maar 6 weken zwanger en voel nu al constant de misselijkheid, zo erg dat ik ook constant aan het overgeven ben. Ik hou niks binnen, ik probeer vla, crackers, beschuit, kleine beetjes drinken maar dat komt er ook alweer binnen en uur uit. Mijn man is Emasefene gaan halen bij de ziekenhuisapotheek dus ik wacht daar nog even op. Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook al extreem misselijk, ik ben in totaal toen 5 keer opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat ik graatmager was geworden en totaal uitgedroogd. Ze zeggen ook dat als je bij je vorige zwangerschappen erg misselijk was je bij de volgende zwangerschap waarschijnlijk ook misselijk wordt. Bij mijn eerste zwangerschap ging de misselijkheid pas weg met 20 weken. De gedachte alleen al maakt me depressief.... Ik heb een zoontje rondlopen dus het laatste wat ik wil is opgenomen worden. Maar wat is de grens? Ik lig letterlijk nu 3 dagen in bed zonder iets binnen te kunnen houden, alleen beetjes water. De Emasafene hielp bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet, maar ik hoop dat het nu wel helpt. Ik voel me echt radeloos.
hoihoi, ik heb dit ook een week zo erg gehad, ik ben na 3 dagen naar de huisartsenpost gegaan en die vertelde me dat water het belangrijkste is, de voedingsstoffen haalt de baby wel van jou reserves. ik zou de verloskundige toch bellen voor advies,en hoe vervelend ook met een klein kindje, jou gezondheid en dat van je baby is ook super belangrijk!