Hoi dames ik heb maar een week gehad dat ik dingen erg vond stinken, het enige wat ik vies vind is alles waar mint in zit ,want daar word ik spontaan misselijk van. Verder had ik die krampen ook, ik was wel bezig met zwanger proberen te worden , maar had een test gedaan en die was negatief, dus 5 dagen later toch naar de dokter gegaan en gevraagd om een blaasontsteking test (vanwege de rare buikpijn en toch maar ff een zwangerschaps test en raak! Dat van die echoos komt mij ook bekend voor heb er nu 4 gehad en telkens als ik er heen ga denk ik: zou ze er nog zitten, Belachelijk natuurlijk maar denk dat heel veel dat hebben hoor
O om gek van te worden he al die kwaaltjes die we wel of niet hebben. Ik heb ook heel erge krampen. Echt alsof ik ongesteld moet worden! Maak me er ook zorgen over maar ik ben gisteren weer in het ziekehuis geweest voor een echo en de arts zei dat het kan dat je zoveel last hebt vanwege het groeien van je baarmoeder. Verder heb ik alleen zere borsten en ben ik moe. Ik lust ook nog steeds koffie en ben niet misselijk terwijl ik dat de vorige keer wel was/had dus tja...geen peil op te trekken. Verder zou ik gewoon het ziekenhuis bellen om een vroege echo te vragen met 7 of 8 weken! Je wordt anders helemaal gek van de spanning! En ik weet niet meer wie het vroeg maar je krijgt dan een inwendige echo met 8 weken idd. Prettig is het niet maar ja je kan als het goed is wel een mooi kloppend hartje zien dan....
Oké .....wel apart dat meer dames last van de buik hebben....nooit geweten....het is dat je het niet kan zien en bijna niet kan geloven dat er daadwerkelijk iets in je groeit.....zal zo graag willen dat het volgende maand is.....dan weet ik wat......
zijn die kwaaltjes bij jou later wel weggegaan?nu ben ik onzeker ...ik wou zo graag zwangerzijn....nou ben ik dat....maar ik zit nu niet op een roze wolk....
Ja ik zou ook gewoon om een echo vragen ik had er 1 bij 6 weken, hier hebben we een echografie praktijk kun je online een afspraak bij maken
Die krampjes stellen me juist gerust dat daar iets aan het werken is. Ik hoor veel dames over lichte ongi krampjes. Het geeft mij juist het gevoel dat er gewerkt wordt. Ok moet wel zeggen dat ze niet zo heftig zijn als dat ik echt ongesteld ben. Het is meer het gevoel dat ik een dag voor mn menstruatie kon hebben. Borsten licht gevoelig maar zeker niet iedere dag even erg. Ben nu 5 wk en 2 dagen. Niet misselijk niet moe
Ik heb het nog steeds. Ben vandaag pas 7 weken. Maar ik wordt er idd ook onzeker van maar ik geloof mn gynaecoloog maar. ..
jee kunnen helaas niet meer doen dan afwachten....ik ben behoorlijk misselijk smorgens dat stelt me enigszins gerust...maar begrijp nog niet echt dat er een kindje in me groeit....ik voel me anders..het blijft spannend......wanneer heb jij je echo gehad?en heb jij nu veel last van symptomen?
@missouri, ik herken dat het niet op een roze (durven) zitten. Heel vervelend, maar ik denk dat dat allemaal wel gaat komen. Eerst wat zekerheid vanaf de vk of gyn. Ik heb relatief weinig klachten, vroeg wakker omdat ik moet eten maar bij de gedachte aan eten wordt ik misselijk. Zere en opgezette borsten. De eerste weken erge buikpijn alsof ik elk moment flink ongesteld moest worden. Volgende week naar de vk en dan afwachten hoe lang we al zwanger zijn. Ik weet m'n laatste OD niet en er is dus wat geschat bij de vk. Groetjes en succes
ja ik denk dat ook....dat als ik bij de verloskundige ben geweest en dat het allemaal goed is ik er dan pas op durf te vertrouwen........ik ben ook moe..pijnlijke borsten .....en een apart gevoel in onderbuik......ben jij een beetje zenuwachtig voor de vk
Om heel eerlijk te zijn ben ik niet zenuwachtig alleen heel erg benieuwd of ze het hartje laten horen (als het niet verstopt ligt). Ik zal me niet laten wegsturen zonder dat die poging gedaan is Ik heb de laatste jaren geleerd met de dag te leven.
Hoi hoi dames ik lees hier allemaal klachten waar ik ook last van heb. Ik heb vrijdag positieve test gehad. Nod was 22-4. De eerste echo is 16 mei. Vandaag de eerste dag gelijk dat ik moest liegen ivm geen drank. Wat vinden jullie mannen er van? Mijn vriend is helemaal in zijn nopjes en had noet gedacht dat het nu al zo zou voelen. Hij is helemaal trots haha terwijl ik nog niks gedaan heb. Hebben jullie het al gedeeld met familie/vrienden?? Zo heel wat vragen maar praat graag mee
hoi die klachten waren voor mij een vraagteken......ik dacht dit kan toch niet goed zijn! Maar toch hoort het erbij ik word nu met de dag misselijker nu en ben ook heel moe..ik zal zoals je kan lezen echt geruster zijn als ik 5me de eerste echo heb gehad.....ik ga het pas zeggen aan vrienden als ik 3maanden ben,mijn ouders en broers weten het wel.....mijn vriend is blij maar wacht ook de echo af........hoe voel jij je?
Op zich voel ik me wel goed. Pijnlijke borsten neemt na ongeveer 2 weken weer wat af. Ze zijn nu al opgezet. Misselijkheid is nu weer wat weg, vrijdag wel last van gehad. Ik heb last van mijn darmen, obstipatie. Soms wat last van steekjes in liezen en buik. En kan soms weer moeilijk in slaap komen. Vaker plassen sinds paar dagen. Het voelt nog erg onwerkelijk en kan ook niet wachten tot de eerste echo. Gisteren na drukke dag was ik 's avonds weer erg moe. Komende week drukke week met werk en andere afspraken dus verwacht dat deze Week zomaar voorbij gaat, dan nog maar 2 weken wachten. Ik ben benieuwd wat de echo laat zien met 7 weken. Als alles goed is kan het traject bij de fertiliteitsarts afgerond worden.
Oké allemaal positieve eigenschappen ondanks dat het niet leuk is......het is nog even spannend allemaal,,,,jij bent ook net zoals ik een ivf traject ingegaan..ik ben zwanger geworden van een cryo:.......volgensmij is het voor ons nog spannender omdat we in zo een traject zitten....dan waar het gewoon vanzelf gaat als je begrijpt wat ik bedoel.....het blijft zo bijzonder allemaal
Ik snap je helemaal...ik lust ook nog gewoon koffie en vind dat geloof ik het moeilijkste om aan te wennen omdat ik erg van koffie hou. Alcohol daarentegen heb ik geen behoefte meer aan.
Ik heb sinds vandaag ook lichte ongi krampen doe komen en gaan en word daar ook wel een beetje onzeker van. Helemaal aangezien ik vorige keer mk had. Alleen toen eerst bloed en toen krampen. En afgezien van wat gevoelige tepels heb ik nergens last van. Niet moe en niet misselijk! Zo lastig om niet te gaan doemdenken
Roosangel, ik snap je doemdenken en alhelemaal wanneer je het al eens meegemaakt hebt. Door de ervaringen van mensen in mijn omgeving speelt het wel vaak door mijn hoofd zo in de beginfase. Momenteel heb ik even nergens last van, alleen moe. Hoe ver ben jij nu?
Misses13 ik ben nu 5,3 weken. Dus pas volgende week bellen om eens een afspraak te maken met de verloskundige. Jij ook ervaringen met ongikrampen? En hoe ver ben jij nu?