onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door meisje 1980, 30 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje 1980

meisje 1980 Nieuw lid

30 apr 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede avond,

ik heb vorige week dinsdag een zwangerschaps test gedaan,was positief:)
    woensdag clear bleu test gehaald en gaf 2 3 weken aan.gynaecoloog gebeld en daar konden we donderdag al terecht,helaas was er niets te zien,moet aanstaande vrijdag terug,heb regelmatig wat steekjes en menstruatie pijnen en last van mijn darmen nu heb ik wel ziekte v crohne.
    vanmiddag weer clear bleu test gedaan en geeft nog steeds 2 3 weken aan,terwijl het een week geleden is?? en tot schrik vanmiddag met afvegen na het plassen wat bruin bloed,en net met plassen ook wat bloed in de plas??? ben zo bang! hoop dat alles goed komt!

2. williebb

williebb Actief lid

22 mrt 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat dat soort dingen je onzeker maken. Gelukkig mag je morgen naar de gynecholoog en ik hoop dat je dat meer duidelijkheid kan geven. Succes met slapen vannacht!

3. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Heel veel succes! Onzekerheid is mij ook niet vreemd! Clear Blue gaf bij mij aan het eind van mijn 6e week ook 2/3 weken aan. Terwijl hij dus zeker al +3 had moeten aangeven!
    Ik hoop voor je dat het bloed niks te betekenen hebt en ze jou morgen gerust kunnen stellen.

4. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterktevandaan bij de gynaecoloog!

5. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011