Vandaag zit ik op mijn NOD. Ik heb twee testjes gedaan, maar ik twijfel. Zien jullie ook de streepjes? Ik moet erbij vermelden dat ik redelijk slechte ogen heb. Alvast dank voor het meekijken!
Ik moet er wel bijzeggen dat de actiontest pas is afgelezen na de afleestijd. En de kruidvat is gebruikt met teveel urine.
Dit zijn trouwens ook bewerkte foto's, maar dat is ook wel te zien denk ik. Ik ga vanmiddag geen test meer doen, want ik drink erg veel thee en water.
Ik zou je toch voorzichtig willen feliciteren. Maar als je echt twijfelt, zou ik vanavond of anders morgenochtend weer een testje doen
De streepjes zijn duidelijk genoeg. Vooral die van kruidvat. Ik denk zwanger! Vervelend dat je slechte ogen hebt voor dit soort streepjes testen. Morgenvroeg digitale doen van CB met week indicator dat kun je wel lezen.
Maar ik zit al op mijn NOD he. Ik zie vaak testjes van mensen die al veel duidelijker zijn terwijl ze nog vier of vijf dagen tot de NOD moeten. Dus ik durf nog geen CB te doen. Pas als de streepjes duidelijker worden denk ik. Heel erg bedankt voor het meeturen! Zien jullie het streepje ook op de onbewerkte foto? En maakt het niet uit dat dit na afleestijd is?
Meid, jij bent zwanger hoor, gefeliciteerd!! Ik had ook zo'n test op mijn NOD en zelfs een dag later! Nu bijna 32 weken zwanger