Familieweekend

Discussie in 'De lounge' gestart door mama2013, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2013

mama2013 Actief lid

8 jun 2012
    383
    0
    16
    Hallo allemaal,

Wij zijn bezig met het organiseren van een familiedag/weekend. Dat wil zeggen dat we het idee hebben om dit te organiseren, maar dat we nog niet weten hoe we dat willen invullen. Als een weekend financieel haalbaar is, zou dat wel leuk zijn, maar een dag is ook prima. Het moet ongeveer eind september plaatsvinden en we zijn ongeveer met 25 man (waaronder 4 kinderen in de leeftijd van 0-5 jaar). Heeft iemand leuke ideeen? Zowel met overnachting als zonder overnachting? Omgeving gelderland/overijssel.
    Het kan helaas niet al te veel kosten.

Groetjes!

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ergens bij vereniging sportclub acco huren of vragen voor dagje.
    Dan spelleidster doen en aansluitend bbq?
    Evt nog een stormbaan huren....

3. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Wij huurden een huisje via de kerk van 1 van de familieleden.
    Daar zat een speeltuin en zwembad bij.
    En wij waren ook met veel (stuk of 40 inderdaad).
    Maar wel veel meer kinderen, ongeveer de helft.

Maar via scouting kun je vaak ook wel honken huren.
    En inderdaad gewoon gezellig bbqen ofzo.

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    In bornebroek zit een natuurvriendenhuis , wij zijn er vorig jaar geweest met mijn schoon familie (40 volwassenen en een aantal baby's/kinderen).
    Niet heel luxe maar goed veel ruimte, speelgelegenheid binnen en buiten voor de kinderen en dicht bij steden als Almelo, Hengelo en Enschede voor als er nog dames zijn die willen shoppen
    Het heet dacht ik krikkenhaar

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.927
    9.440
    113
    Gelderland
    Wij hebben 1 keer per jaar een Fam. Weekend op een camping. Iedereen zorgt voor zijn eigen spulletjes en gezamenlijk hebben we een grote tent. In de avonden bbq'en we gezamenlijk en sommige trekken op de dag hun eigen plan of komen bijv 1 avond of 1 nacht enz. Ontbijt en middag eten gaat dan samen en sommige zorgen voor boekjes, spelletjes enz. Altijd een groot succes!
    Vorig jaar zijn we met mijn familie naar een groot huis geweest waar voor het eten gezorgd werd. Er was een zwembad aanwezig alleen was het slapen in stapelbedden en met 5 man op een kamer maar daar was de prijs ook wel een beetje naar;) mocht je het interessant vinden kan ik eens navragen waar dat precies was.

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij leggen elke maand 25 euro in en elk jaar gaan we van al het gespaarde geld met de Fam een weekend weg, misschien een idee???

7. mama2013

mama2013 Actief lid

8 jun 2012
    383
    0
    16
    Dat is ook een goed idee!

8. mama2013

mama2013 Actief lid

8 jun 2012
    383
    0
    16
    Leuke ideetjes allemaal, dank jullie wel. Meer ideetjes zijn natuurlijk altijd welkom.

9. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.294
    1.130
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Mijn schoonfamilie heeft ieder jaar één dag een oude Groningse boerderij afgehuurd via kennissen, met een groot grasveld achter en binnen drie wc's en een klein keukentje. Kost heel weinig daar. Laat iedereen zelf wat te eten en drinken meenemen en het is lekker ongedwongen vertoeven!

10. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Drouwenerzand

Deel Deze Pagina