Ik had van mijn zus een kv test gekregen, ik ben zelf niet zo enthousiast over deze testen, maar iets in mij zei dat ik hem toch moest doen.......Hij is vrij duidelijk, alleen zoals ik al zei ben ik niet zo kapot van deze testen. En daarbij zit ik 1 week! voor nod.....Zou de test toch kunnen kloppen(al weet ik dat er nog een hoop mis kan gaan, en had ook geen positief verwacht)......
Joh wat een verrassing dat je nu al een 2e streepje test. Als je het zelf niet vertrouwd zou ik nog een andere test doen. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Kan hoor. Wellicht heb je je ei dan toch iets eerder gehad dan je dacht. Ik hoef in elk geval niet te turen naar een tweede streepje. Omdat je nog voor je NOD zit, feliciteer ik je voorzichtig. (Anders doe je nog een CB Digitaal die aangeeft zwanger/niet zwanger + wekenindicator?)
Mijn ovutesten waren de 14e positief.....laatste nod was 03-05......Daarrom snap ik er niets van.....Maar ik scheur straks even naar de drogist om inderdaad een ander merk te halen.....Tjee, ik ben best ff in shock nu haha...
Hij lijkt toch wel wel goed positief. Ik hoef zeker niet te turen. Misschien over 2 dagen een cb test doen. Voorzichtig gefeliciteerd!
Ik vertrouw juist de KV 2 voor 5. Bij mijn eerste zwangerschap had ik precies het zelfde als op jouw foto en dat was 6 dagen voor mijn NOD. Verder altijd omowitte testen gehad. Dus ik geloof dat als je over 2 dagen het nog een x doet hij al veeeel duidelijker is.
Vind hem duidelijk hoor als de 14e ook daadwerkelijk je ei gesprongen is wat ik wel denk namelijk dan ben je 9dpo en dan kan zn streepje duidelijk. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
Duidelijk een tweede streepje. Over 2 dagen nog eens testen om te kijken of je test duidelijker wordt. een voorzichtige felicitatie alvast!
Nou een update: Action: positief DA : positief Lijkt mij duidelijk.......Het is echt zo ....Nu nog even afwachten tot nod... Dames bedankt!
Gefeliciteerd, ik had afgelopen ronde op 7 dpo een positieve test, wel een stuk lichter dan die van jou, maar het kan. Gefeliciteerd...