Onzeker

Discussion in 'Zwangerschap' started by Verliefd91, Jun 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

May 29, 2014
    863
    13
    18
    Wat een spanning! Ik ben 4 weekjes zwanger en nu heb ik bijna geen klachten.. Was even misselijk maar nu hele dag niks! Gister moe maar vandaag voel ik me gewoon prima! Zou ik nog wel zwanger zijn? Wat een helse spanning toch!!

2. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

Jan 28, 2010
    1,091
    102
    63
    Bij mij begonnen de kwaaltjes pas met 5 halve week. en heel erg misselijk geweest nu nog maar minder heftig. Ik snap wel hoor dat het je onzeker maakt, maar die kwaaltjes komen nog wel, of je hebt geluk en niet zoveel last, dat kan ook gewoon.

Gefeliciteerd trouwens haha

3. Kristelo

Kristelo Actief lid

May 15, 2013
    308
    1
    16
    NULL
    niet onzeker zijn!! hier pas kwaaltjes tijdens week 8-9 ..
    en nu verwens ik ze!

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Hier merkte ik ook pas rond de 7/8 weken dat ik zwanger was en dan nog niet eens ernstige kwalen. Niet druk om maken, maar juist van genieten! Vaak komen de kwalen ook pas rond de 6 weken, maar dat hoeft natuurlijk niet.

5. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    bij mijn vorige zwangerschap heb ik tot 10 weken helemaal niets gevoeld!! totaal nergens last van.
    toen werd het en miskraam dus daarna weet ik verder niet.
    Nu ook weinig kwaaltjes als alleen af en toe een vlaag misselijkheid

6. Lisann

Lisann Actief lid

Apr 18, 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sowieso tot nu toe nog geen klachten gehad en merk het eigenlijk pas sinds een aantal dagen (krijg een klein buikje, gerommel in m'n buik) dus dat je niets merkt zegt helemaal niets, maar ik was ook net zo onzeker als jij zonder die bevestiging dus ik begrijp je gevoel heel goed.. Probeer er vooral van te genieten! En gefeliciteerd natuurlijk!

7. Ang88

Ang88 Actief lid

Feb 24, 2014
    182
    0
    16
    Ik werk als spoedeisende hulp verpleegkundige
    NULL
    Ik heb ook zo goed als geen klachten gehad. Alleen wat gevoelige borsten heel in t begin maar meer niet. En nu alweer bijna 32 weken op weg. :) geniet van je zwangerschap!!

8. nina22

nina22 Actief lid

Feb 16, 2014
    198
    0
    0
    friesland
    ik heb vanaf het begin tot nu nog steeds geen kwaaltje helemaal nix, dus geen paniek haha, tis bij iedereen anders geniet er maar van;)

9. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Het hoeft ook nog niet zoals je hier boven leest.
    Hier met 7 weken echt kwaaltjes en nu alweer bijna 2 maanden ernstige misselijkheid. Dus wat nog niet is kan nog komen al hoop ik voor jou van niet.
    Geniet ervan!

10. Ils1

Ils1 Bekend lid

Apr 29, 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik snap dat je onzeker bent ( wie niet ) maar probeer ook te genieten :)! Geen zwangerschap is hetzelfde natuurlijk en de kwaaltjes kunnen ook per dag verschillen. De eerste weken zal de spanning wel het meeste zijn...

11. Nispie

Nispie Actief lid

May 24, 2012
    337
    0
    16
    Met 5 weken ook nog nergens last van. Bij 6 weken begon het spugen en tot op de dag van vandaag spuug ik nog :(
    Lekker genieten zolang je nog geen kwaaltjes hebt en wie weet krijg je wel nergens last van!

12. godblessed

godblessed Bekend lid

May 11, 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Hier weinig klachten en toen was het opeens rond 8 weken begon de hel de hele dag spugen.. En geen klachten wil niks zeggen iedere persoon is anders probeer stiekem te genieten kwaaltjesloze zwangerschap zou mij heerlijk lijken

Share This Page