We hebben eerst een vroege zwangerschap test gedaan deze was positief. Voor de zekerheid een paar dagen daarna een clear blue test gedaan deze was ook positief. Ik zou ongeveer 4 weken zwanger zijn. De avond van de test begon ik bruin bloed te verliezen. Dacht das misschien wat oud innestelings-bloed. De dag daarna begon ik gewoon bloed te verliezen. Zonder stolsels wel ongesteldheid krampen. Dit bleef 3 dagen aan houden. Ik heb twijfel of het een miskraam is geweest of niet. Voor de rest voel ik me nog hetzelfde als dat ik me daarvoor voelde. Verloskundige gebeld en moet wachten tot ik 7 weken ben om te kijken of het mis is gegaan. Ik wordt alleen gek van dat moeten wachten. Ik weet dat jullie mij niks met duidelijkheid kunnen zeggen. Vraag me alleen af wat jullie denken. Ik snap dat de kans groot is dat het mis gegaan is. Maar ik zou graag willen weten wat jullie denken.
Allereerst is vroeg testen niet handig. Mocht het dan rond de dag van je menstruatie mis gaan, dan weet je dus dat je zwanger bent geweest. Beter gewoon testen op je NOD of zo. Of het mis is gegaan kan alleen een echo bevestigen, of een zwangerschapstest die ineens qua streepjes lichter wordt, en zelfs verdwijnen. Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochtertje van week 4 tot aan week 10 gevloeid, en ook krampen gehad. Toch loopt er nu een gezonde meid hier Nu ben ik weer in verwachting, en ook ditmaal heb ik in het begin van de zwangerschap gevloeid en krampen gehad, maar zie mijn banner, ben ondertussen al bijna 20 weken weer. Dus bloed en krampen zeggen niet altijd meteen dat het mis gaat. Zou toch aan de VK vragen of je eerder een echo kan krijgen, dat je gewoon erg ongerust bent etc etc. Sterkte !!
Wanneer heb je voor het laatst getest? ik zou in elk geval een testje doen. Als die mooi is opgelopen dan is het inderdaad afwachten tot de 7 weken (beste kans dat hartje dan ook klopt op de echo). Als de test niet is opgelopen of zelfs weer wit, dan weet je ook wel waar je een beetje aan toe bent. Helaas is dit wel een beetje nadeel van vroeg testen maar ja daar heb je niks meer aan nu.
Ik weet dat een vroege test niet handige is, maar ik ben zo onregelmatig ongesteld dat ik niet wist hoe en wat. En had last van kwaaltjes dacht proberen we eerst dat en kijken dan verder. Ze willen niet eerder een echo doen omdat het te vroeg is. Zie je nog niks werd me verteld. Maar zal tot die tijd waarschijnlijk onzeker blijven. Was ook benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen als een miskraam.
Ook ik heb in het begin en zelfs na 20 weken bloedingen gehad. Bleek achteraf niets aan de hand te zijn, want ik heb nu een gezonde baby op schoot. De angst en onzekerheid is heel herkenbaar en ontzettend rot! Hopelijk stelt het je een beetje gerust dat dit vaker voorkomt en niets hoeft te betekenen. Sterkte!
Heb je na het bloeden nog een test gedaan? als deze negatief is dan is het waarschijnlijk niet goed gegaan. Een miskraam is naar mijn idee een groot woord, het is gewoon niet goed gegaan en je bent ongesteld geworden op/rond je NOD. Als je dus niet te vroeg had getest had je het niet gemerkt. Is je test nog wel positief dan is er nog gewoon een goede kans dat je nog zwanger bent.
ik herken het wel, bloeding zonder stolsels.. Bij mij hield het alleen ruim een week aan (begon toen ik 6,5 week zwanger was). Een week nadat het bloeden is gestopt was mn test negatief waardoor ik dus zeker ben dat het toch een miskraam was, ondanks dat ik geen stolsels ben verloren. Ik zou dus nu en over een week nog eens een test doen, dan weet je waar je aan toe bent zonder dat je nog drie weken wacht.. Succes en sterkte meid! Hoop dat je nog gewoon zwanger bent, je hoort het wel vaker hoor, dat vrouwen bloeden tijdens de zwangerschap en gewoon een gezond kindje op de wereld zetten na negen maanden
Madelonnetje wat vervelend die onzekerheid. Ik ben benieuwd hoe het nu met je is? Heb je inmiddels alweer een test gedaan? Zijn er later nog bloedingen ontstaan? Ik zit momenteel met vergelijkbare onzekerheid. 27/6 op NOD test gedaan deze was positief de twee dagen daarna testen herhaald en ook positief. Gister kreeg ik bloedverlies en het ziet er nu naar uit alsof ik gewoon ongesteld ben. Bij mij slaat de vreugde al aardig om in teleurstelling. Ben heel benieuwd hoe het bij jou verder is gegaan..
Hoi madelonnetje, vervelend he dat wachten en die onzekerheid. Mijn vk heeft me precies hetzelfde aangeraden. Ik heb ook een onregelmatige cyclus, waardoor ze me extra lang laten wachten om er vrij zeker van te zijn dat ik minsten 6/7 weken ben. Ze vertelde me ook dat zwangerschapstesten lichter of wit kunnen worden als je een miskraam hebt gehad, maar dat het tot twee weken na je bloeding kan duren voordat het hcg uit je lichaM is. Een positieve test zegt dus tussendoor ook niks. Een negatieve uiteraard wel. Testen doe ik nu niet meer, hou nog wel m'n temperatuur bij. Zolang die voor mijn doen hoog is, houd ik hoop. Ik heb ook het internet goed afgestruind, zowel positieve als negatieve verhalen na een bloeding dus er is niet zoveel vN te zeggen. Ik moet nog een week wachten, en dan mag ik weer een zwangerschapstest van de vk, als die positief is krijg ik een echo. Heel spannend! Sterkte Madelon, wachten kan heel lang duren weet ik uit ervaring. Veel afleiding zoeken, goed voor jezelf zorgen en voor je het weet heb je duidelijkheid.