Zwanger tijdens pilgebruik?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Emma23, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma23

    Emma23 Lid

    9 aug 2007
    47
    0
    0
    Hallo iedereen,

    Al sinds een week of 3 begint mijn lichaam raar te doen. Mijn buik voelt opgezet aan, ik moet ontzettend plassen, heb pijnlijke borsten en af en toe steken in mijn onderbuik en steken iets boven mijn linkerlies. Ik slik gewoon de pil en ben er geen vergeten. Ik heb wel een testje gedaan, maar deze gaf negatief. Maar toch vertrouw ik het niet en blijft de gedachte zwanger te zijn door mijn hoofd spelen.

    Kan ik zwanger zijn?
     
  2. Kim85

    Kim85 Lid

    30 jul 2007
    92
    0
    0
    In het mooie Twente
    Hoi Emma,

    Ik moet zeggen dat ik dat best een moeiliijke vraag vind. Doorgaans kun je niet zwanger zijn, omdat de pil harstikke betrouwbaar is.

    Maar....

    Nou wil ik je niet bang maken, maar ik ben 7 jaar geleden dwars door de pil heen zwanger geraakt, ik weet nu nog niet hoe het kon, en heb daarna een miskraam gehad. Mijn zwangerschapstest was wel hartstikke postief. Ik heb het gemerkt doordat mijn menstruatie ineens anders werd. Veel minder en ik had er haast geen last van, terwijl ik dat doorgaans wel had. Toen pas begonnen er bij mij bellen te rinkelen.

    Jouw test is negatief, toch? Mocht je het niet vertrouwen, doe dan nog een test en ga naar je huisarts.

    Succes! Kim
     
  3. Emma23

    Emma23 Lid

    9 aug 2007
    47
    0
    0
    Bedankt voor je reactie! Grappig om te zien dat iedereen hier zo met elkaar meeleeft :)!

    Tja, de zwangerschapstest was wel negatief. Ik moest afgelopen zaterdag ongesteld worden, maar heb alleen wat kramp en een heel klein beetje bloedverlies gehad. Het vervelende is, dat ik me nu van alles in mijn hoofd haal. Alles waar ik last van heb, schrijf ik nu toe aan een eventuele zwangerschap.

    Is het misschien toch beter om 's ochtends te testen (heb tot nu toe alleen maar 's avonds getest)?
     
  4. Kim85

    Kim85 Lid

    30 jul 2007
    92
    0
    0
    In het mooie Twente
    ja ga nog eens testen, met ochtendurine, misschien heb je te vroeg getest?! Laat het ons weten....

    En , als ik vragen mag, als het zo is dat je wel zwanger bent, is het dan ook welkom?

    Succes nogmaals!

    Kim.
     
  5. Emma23

    Emma23 Lid

    9 aug 2007
    47
    0
    0
    Ik zal nog wel een testje halen. Mocht ik zwanger zijn, dan zou ik er ontzettend blij mee zijn, maar ik geloof dat het voor mijn vriend wat minder fijn zal zijn. We wonen nog niet zo heel lang samen en hij zegt er nog niet klaar voor te zijn.

    Maar mocht het zo zijn, dan bestaat er (gelukkig) geen twijfel over dat we het kindje zouden houden.

    Ik ga nog even snel een testje halen :). Ik laat het wel weten. Morgenochtend nog maar eens testen..
     
  6. Kim85

    Kim85 Lid

    30 jul 2007
    92
    0
    0
    In het mooie Twente
    ok ik ben erg benieuwd! Ik kom morgen tegen de middag weer op het forum....
     
  7. mama 1984

    mama 1984 Fanatiek lid

    20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo

    Ja je hoort het wel meer , dat je door de pil heen zwanger kunt worden.
    Hoe dat dan toch allemaal kan :(
    De kans is heel klein, maar bestaat wel ;)
    Ben heel erg benieuwd ! ;)

    groetjes
     
  8. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Heb je niet gewoon blaasontsteking?
     
  9. Loess

    Loess Actief lid

    14 feb 2007
    267
    0
    0
    bij mijn eerste kindje werd ik zwanger door de pil heen.. en in december afgelopen jaar weer en toen werd het een miskraam...

    de pil is niej altijd 100 % betrouwbaar, zeker niej als je antibiotica slikt of de pil een keer bent vergeten in het begin van de cyclus.. dat zei mijn huisarts toen..
     
  10. Emma23

    Emma23 Lid

    9 aug 2007
    47
    0
    0
    Helaas... Vanmorgen een testje gedaan, maar hij was negatief..
     
  11. Kim85

    Kim85 Lid

    30 jul 2007
    92
    0
    0
    In het mooie Twente
    ohh jammer meid! Volgende keer beter.....

    Kim.
     

Deel Deze Pagina