hevige pijn, wat is dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by bloempje1989, Sep 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

Jul 29, 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Hallo Dames,

Ik heb een vraagje:

Ik heb op 1 september mijn eerste menstruatie dag gehad.
    (eerste maand van stoppen met de pil cycles 35 dage)
    nu heb k sinds gisteren ontzettende hevige buikpijn.
    Vandaag is het nog erger voel het nu de hele tijd.
    Ook heb ik last van rammelende darmen (heb ik smorgns vroeg in de ochtend eigelijk nooit last van)

betekend dit dat ik me eisprong al heb? of wat kan dit zijn?

2. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Kan met de groei van het eitje te maken hebben maar om op dag 9 van je cyclus van 35 dagen al een eisprong te hebben lijkt mij onwaarschijnlijk, al heb ik daar niet heel veel verstand van hoor. Als ik naar mijn verloop kijk; Mijn eisprong is op dag 14/15 bij een cyclus van 27/28 dagen. En ongeveer 4 dagen van te voren heb ik een soort drukkend gevoel in m'n buik en dit houdt aan tot 1 dag na de eisprong... Daarbij geen rommelende darmen oid.
    Gebruik je al ovulatietesten?

Het kan natuurlijk ook met iets anders te maken hebben zoals buikgriep ofzo.. Omdat je ook aangeeft dat je rommelende darmen hebt.

3. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

Jul 29, 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    denk niet dat het een buikgriepje is want ben paar weken terug ziek geweest.

ik heb net zo'n tezt gebruikt en was een lichtstreepje te zien en een donkere. is dat negatief of positief?
    is me eerste keer dat ik dit zie vorige maand had ik ze allemaaal negatief en ben ik er mee gestopt maar omdat ik vandaag me zo voelde wou ik toch even testen.

klopt als me cyclus weer 35 dagen is dan zou ik mijn vruchtbaarste dagen rond de 14e hebben.
    is mijn cycles aankomende maand 28 dagen zijn zou ik de eisprong 11e hebben.

dus vandaar ook lijn vraag.

want voel de hele tijd rechts in mijn buik een soort menstruatie achtige buikpijn

4. Aiseria

Aiseria Bekend lid

Jul 22, 2014
    876
    3
    16
    de test streep moet bij een ovu test net zo donker zijn als de controle streep, dan pas is hij 'positief'. Dus een lichtere streep is nog niet positief, maar als je elke dag blijft testen kan je zien of hij oploopt. Ovu testen moet je ook meerdere dagen achter elkaar gebruiken, vaker op één dag doen als je denk dat je jouw piek hebt en je kan ermee stoppen als hij weer terug loopt.

Share This Page