Wachten na onderzoeken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laarimda, 25 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laarimda

Laarimda Lid

2 apr 2014
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik schrijf even van me af....

Ronde 16! Wij blijken allebei kerngezond te zijn maar ik raak maar niet zwanger! En van de week van de gyneacoloog gehoord dat ik eerst nog een half jaar moet afwachten... Nog een half jaar, en het wachten is zo moeilijk!!!... En als ik eerlijk ben heb ik er niet zo veel vertrouwen meer in, want waarom is het tot nu toe dan nog niet gelukt??!
    En het helpt natuurlijk ook niet dat iedereen om me heen per ongeluk zwanger lijkt te raken...
    Ik zit er zo nu en dan behoorlijk doorheen! Zo had ik me het 'krijgen' van kinderen echt niet voorgesteld...

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Heel herkenbaar, jouw verhaal is net de mijne.

3. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    hier nog 1....frustrerend he. Wij moeten nog tot februari zelf hard ons best doen.

4. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha Meiden ik leef met jullie mee. Ik herken het! helaas!!
    Maar als je een half jaar te lang vindt zou ik gewoon na 3 of 4 maanden weer aan de bel gaan trekken hoor.

Wij zijn in December weer voor een jaar weggestuurd en inmiddels zijn daarvan 10 maanden om. As maandag zit ik weer bij de gyn!! Inmiddels twee jaar bezig en ik wil nu eigenlijk verder kijken om iets te doen.

Is dit bij jullie alle drie voor de eerste??
    Welke onderzoeken hebben jullie precies al gehad??

5. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Wij zijn in dec 2 jaar bezig, maar vorige week nog terug gestuurd van probeer maar tot feb zelf. Vind het wel super lastig. In februari zitten we in ronde 27 :( Maar ze houden zich aan het afwachtende beleid.

Ik heb echo's gehad, bloedprikken op progesteron, een THL (soort van HSG) en mijn man zaadonderzoek, maar alles was prima in orde.

En voor de eerste bezig inderdaad.

We hebben nu nog 30% kans om zelf zwanger te worden, en dat is even veel als in de MMM (volgens de arts dan).

wachten wachten wachten.

6. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    wij ook voor een eerste.
    Heb bloedonderzoek, echo, samenlevingstest en hsg gehad. Was allemaal goed
    mn vriend zaadonderzoek, was ook goed.

In februari terugkomen, dan zijn we iets meer dan 2 jaar bezig.

7. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.348
    8.349
    113
    Amsterdam
    Hier ook in hetzelfde schuitje. In december zijn wij 2 jaar bezig en dan mogen we weer terug komen, waarschijnlijk wordt het dan in januari ivf.
    Het is behoorlijk frustrerend en elke maand ook weer een teleurstelling.

Jullie allemaal ook heel veel succes met wachten, hopelijk wordt er iemand tijdens het wachten via de natuurlijke manier zwanger!

8. Laarimda

Laarimda Lid

2 apr 2014
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij ook voor de eerste! Wij hebben nog een kans van 44% op een natuurlijke zwangerschap.. Maar ik moet zeggen die statistieken doen me heel weinig, die hebben me tot dusver ook niet echt geholpen :(

9. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    wij hadden het ook.. na een jaar door gestuurd.. even een gesprekje bij gyno.. alles was goed alleen slijmvlies is een beetje dun kom over een half jaar maar terug.. half jaar verder weer alles goed slijmvlies is ook perfect kom over een half jaar maar terug.. toen wilde we pas terug gaan na onze bruiloft want we wilde even niet alle stress die er bij komt kijken.. na de huwelijksreis kregen we een positieve test.. helaas hebben we afscheid moeten nemen van haar omdat ze geen kans op overleving had.. bij de controle een heel goed gesprek gehad dat alles goed was en ik was helemaal schoon.. en ik stelde de vraag wat als het nou weer langer dan een half jaar duurt.. krijg ik het antwoord dat we dan moeten wachten tot een jaar en dan krijgen we weer eerst 2x een half jaar controle omdat ik toch zwanger ben geweest.. Maar we proberen nog positief te blijven.. we hopen dat we toch gewoon binnen een half jaar weer zwanger zijn :D

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Wij hebben ook alle standaard onderzoeken gehad. Cyclus is gevold, van groeiend ei tot eisprong, bloed laten prikken, samenlevingstest, progesteroncheck, soa check, baarmoederslijm check, zaadtest check, hsg. Alles prima in orde was de conclusie en we moesten na de hsg in mei nog tot oktober zelf proberen zwanger te raken. Helaas nog niet gelukt, half oktober weer terug naar de gyn. Wij zijn al ruim anderhalf jaar bezig voor ons eerste kindje.

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    De medische molen in wil je ook niet snel hoor! Slopend en heel naar.

75% vd gezonde stellen is na 1 jaar proberen in verwachting dus raar is het helaas niet.

Deel Deze Pagina