Gister mooie echo alleen gister avond even een behoorlijk emotioneel stress momentje gehad (door iets in prive sfeer) en sinds vanmorgen buik krampen en zijn me borsten minder gevoelig beetje ongi krampen branderig gevoel in me onderbuik eerder irritant dan pijnlijk geen bloed of extra slijm te bekennen of iets ben zo bang dat het fout gaat sorry voor het hele verhaal
Als de krampen echt pijnlijk zijn en je veel bloedverlies hebt, hoef je je pas zorgen te maken hoor! Veel zwangere vrouwen hebben het gevoel dat ze ongesteld moeten worden
Pijn in je buik kan ook van je darmen zijn bij stress. Ik snap je onzekerheid goed hoor. Maar wss is er niets aan de hand. Bij twijfel even contact opnemen met je vk. Dan kan hij/zij je geruststellen. En als het kan: stress proberen te verminderen of te vermijden...
Die krampen die je hebt zijn heel normaal. Hier ook last van gehad, zelfs vorige week nog. Het hoort er gewoon bij En probeer niet te stressen, soms moeilijk ik begrijp het. Het kan ook komen van/of verergeren door stress of als je veel gedaan hebt die dag. Geen bloed? Dan is het vast niets verontrustends
Krampen zijn helaas normaal maar hoeven er niet te zijn. Alleen plotselinge hele extreme hevige stress (denk; autoongeluk/dood van een dierbare) zou een miskraam kunnen veroorzaken. Andere emoties, hoe hevig ook, gelukkig niet Alleen langdurige stress is niet goed vanwege je bloeddruk die dan lang te hoog is.
Thx dames ik ga proberen me rustig te houden .. de wc is me grote vriend heb steeds gevoel dat ik wat voel bloed / vocht maar ga dan naar de wc en is het kurk droog sorry voor de details .. tot nu toe gaat het redelijk gewoon gespannen buik .. maar geen bloed geen roze geen bruin niks dus maak me zorgen om niks denk :')