Zit nu 8 dagen voor me nod, en heb nu best flink last van buikpijn, het is niet zo erg als menstruatie achtige buikpijn, maar toch voelt het totaal niet fijn, de buikpijn zit erg laag. Wat kan dit zijn dat dit zomaar ineens op komt zetten?
hoi, ik heb al 5 maanden elke maand dat ik van alles voel van buikpijn en steken en maagzuur en alles. om gek van te worden en word tot nu toe steeds ongesteld en dat is steeds een telleurstelling. ik hoop echt voor je dat het raak mag zijn.
Ik snap dat je hoopt dat het raak is, maar daar kan je nu nog weinig over zeggen ben ik bang. Je let er misschien ook veel meer op dan toen je misschien geen kinderwens had? Ook na het stoppen met de pil kan je je in het begin wat anders voelen. Ik hoop echt dag het raak is voor je, maar besef ook dat het een hele tijd kan duren zoals bij mij en sommige andere dames hier. Gelukkig lijk je al wel gelijk een eigen cyclus te hebben dus dat is in ieder geval een fijn gevoel lijkt me.
Nou meid, ik heb net hetzelfde, als ik bezig ben heb ik er niet zo een last van maar wanneer ik neerzit of in bed lig om te slapen voel ik het echt. Het is helemaal niet hetzelfde als menstruatiepijn of krampen. Ik ben gewoon zo bang dat mijn lichaam mij weer voor de gek houdt, daarom vertrouw ik er niet op. Maar het is wel opvallend en anders...