Lage rugpijn, is dit normaal???

Discussion in 'Eerste symptomen' started by LJSIJ, Nov 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LJSIJ

LJSIJ Lid

Nov 26, 2014
    34
    0
    0
    Hé meiden,

Ik ben nieuw op het forum, maar ik val maar meteen met de deur in huis.

Sinds 2 dagen weet ik dat ik zwanger ben.
    Ik ben inmiddels 5wk4dg (ik heb pas na 9 dagen overtijd getest).
    Maar.. Ik heb sinds gister een zeurend gevoel in mn onderrug.
    Ook ging ik gister naar de wc (om te poepen, lekker onderwerp :)), en had ik daarna bij het afvegen een heel klein rood draadje (bloed?!?!).
    Ik moet zeggen dat ik wel moeilijker naar de wc ga en dus meer 'kracht moet zetten".
    Verder heb ik geen bloed gehad, geen buikpijn, niks van dat gelukkig.
    Alleen dus die zeurende rugpijn, en ik vraag me toch af of dat wel normaal is zo vroeg in de zwangerschap (dit is mn 2e zwangerschap en bij de eerste had ik dit geloof ik niet).

Iemand die dit herkent?

Liefs
    Loo.

2. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ja hoor volkomen normaal. Bij mij is het altijd een van de eerste zs kwalen. Denk dat het komt door het groeien van je bm, banden die trekken, hormonen die het laten verweken ofzo.
    Voor mij iig heel herkenbaar. En gefeliciteerd met je zs!

3. LJSIJ

LJSIJ Lid

Nov 26, 2014
    34
    0
    0
    Oh, wat fijn!
    Ik zat me al weer helemaal op te vreten (je leest soms zulke enge verhalen dat je je van elk onbekend gevoel rot schrikt)

Bedankt!!

4. metans

metans Actief lid

Aug 28, 2014
    354
    113
    43
    Female
    Ik heb er ook last van, vooral als ik gewerkt heb (doe best zwaar werk, veel tillen enzo) en als ik verkeerd gezeten/gelegen heb heb k echt last van mn onderrug!

5. LOJESI

LOJESI Lid

Aug 21, 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps, dr ging iets fout!
    Ik herken het ook wel, alleen iets later in de zwangerschap..
    Maar ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, probeer te genieten!

6. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Hier ook herkenbaar, af en toe flinke lage rugpijn, maar hoort er bij zeggen ze.

7. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

Jun 27, 2014
    391
    0
    16
    Is denk ik normaal.
    Ik heb er ook al een week last van. Weet sinds vandaag dat ik 4 weken zwanger ben.

8. LJSIJ

LJSIJ Lid

Nov 26, 2014
    34
    0
    0
    Ik weet niet of het bij mij wel zo goed zit..
    Vandaag om half 12 (vlak voordat ik mn dochter uit school moest halen), ging ik nog even snel plassen en had ik bij het afvegen wat rozige afscheiding.
    ik schrok me dood en had moeite niet op het schoolplein te gaan staan janken.

Toen ik thuis kwam heb ik meteen de VK gebeld, die zei dat het niks anders dan afwachten was en dat ze bij 5wk5dg nog niks kumnen doen/zien.
    Het is bij 1x gebleven, heb daarna geen bloed of roze afscheiding meer gezien, maar ik vrees voor het ergste..
    ergens heb ik me er al bij neergelegd dat het mis is.. :(

9. Sannie92

Aahh ik snap je onzekerheid maar het hoeft inderdaad niet altijd foute boel te betekenen.

Bij mijn vorige miskraam begon het wel met licht roze afvegen en toen heb ik een echo gehad, kloppend hartje maar helaas dag erna kwam het vruchtje eraf. Ik was wel een week verder als jou.

Ik wil je zeker niet bang maken want sommige mensen hebben wel vaker wat bloed gehad en hebben gewoon een goede afloop. Je kan er helaas niks van zeggen, het is gewoon afwachten meid!

Sterkte en als er iets is mag je altijd pb'en!

10. LJSIJ

LJSIJ Lid

Nov 26, 2014
    34
    0
    0
    Thnx meid!

Ik hoop op een goede afloop, maar vind t inderdaad wel heel eng..
    Met de zwangerschap van mn dochter had ik rond de 7e week echt een week lang heel veel bloedverlies en ze is blijven zitten.
    Mn 2e zwangerschap is geindigd in een miskraam.
    ik heb dus een soort 50/50 ervaring gehad.

T is inderdaad afwachten..

11. LJSIJ

LJSIJ Lid

Nov 26, 2014
    34
    0
    0
    Oh Sannie92, heb je ticker van je overgenomen.
    Vond m zo leuk hihi :-D

12. Sannie92

haha geen probleem hoor !
    Is een beroemde ticker geworden, had iemand hier gemaakt op het forum. Ik vond het ook een hele leuke :)

Rustig aan he vrouwke!

13. Mamano

Mamano Lid

Oct 1, 2014
    62
    0
    6
    NULL
    NULL
    Van mijn dochter heb ik de hele zwangerschap af en toe bloed gehad. Het was altijd onschuldig. Als je er aanleg voor hebt kan er makkelijk een vaatje knappen. Bijvoorbeeld als je te druk bent. Het komt vaker voor. Hopelijk is het zoiets bij jou ook. Succes.

Share This Page