Hallo! Ik heb op 3 oktober onveilige seks gehad. Dit was de eerste week dat ik mijn pil weer ging slikken en ben er in die week ook 1 vergeten (1/2 dagen voor de onveilige seks). De dag erna heb ik de MAP geslikt. Maar ik weeg +/-,80 en las dat die dan nog minder betrouw baar is. Ik ben hierna gewoon door gegaan met de pil en ben in mijn stopweek ongesteld geworden en de zwangersschapstest wast negatief. Al ben ik wel blond en weet niet precies wanneer ik deze het beste kon gebruiken. Ik heb het wel in de ochtend getest. En pas na 3 weken. Ohja ik slik de pil nu door dus weet niet of ik ongesteld word, ook heb ik het gevoel dat ik meer moet plassen.. Nu was ik dus een beetje gerustgesteld.. Maar ik ben al een poosje vaak misselijk en vooral 's ochtends . ik heb pijn in mn onderbuik en ben vermoeid. Dit zijn wel sympthonen van zwangerschap. Ook loop ik bij de dokter ivm met veel maagzuur en b12 te kort. De dokter vroef of ik niet Wanger waa, maar dit leek me sterk maar begin nu toch wel te stressen. Wat denken jullie? Is het slim om nog een test te doen? En kan dat gewoon? Het ks nu ong 3 maanden geleden. Groetjes melissa
Een extra test kan nooit kwaad natuurlijk maar het feit dat je ongesteld bent geworden in je stopweek en nu je pil doorslikt kan ook je kwaaltjes verklaren hoor. Vermoeidheid komt heel vaak voor bij B12 tekort dus dat is ook te verklaren. Als je echt gerust wil zijn dan kan je best nog een testje halen