Nu al ongesteld?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door zeilbootje, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Beste verloskundige,

ik ben ongeveer 5,5 week geleden bevallen van een dochtertje. Het bloedverlies nam langzaam maar zeker af, en vorige week heb ik 4 dagen niet gevloeid. Tot gisteren, ik heb ineens weer rood bloedverlies en ook weer meer dan de afgelopen tijd. Ik heb verder geen buikpijn of koorts, en geef borstvoeding. Kan het een menstruatie zijn, of is dit toch nog van de bevalling? Is het verstandig om het na te laten kijken bij mijn huisarts of verloskundige?

groetjes en bedankt!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

het kan een menstruatie zijn. Je verwacht het niet echt, zeker omdat je borstvoeding geeft. Maar helaas zijn er ook vrouwen die toch weer snel gaan menstrueren ondanks het geven van borstvoeding. Het kan ook nog van de bevalling zijn . Als je de afgelopen dagen drukker bent geweest dan daarvoor kan je weer meer gaan vloeien. Zolang je geen extreme buikpijn hebt, koorts, heftig bloedverlies of dat het heel erg ruikt, zou ik nog even afwachten. Krijg je wel een of meer van deze klachten, dan is het raadzaam contact op te nemen met je eigen verloskundige. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina