Hoi allemaal, Ik zit met een dilemma. Ik heb vorige week van mijn huisarts een kuurtje Provera gekregen om mijn cyclus weer op gang te helpen na het verwijderen van mijn koperspiraaltje. Bleef maar oud bloed verliezen en menstruatie kwam niet goed door. Vanavond moet ik mijn laatste tabletje nemen. Nu heb ik zojuist een ovulatietest gedaan (uit nieuwsgierigheid) en die is best duidelijk volgens mij. Nou vraag ik me af of we vanavond gewoon kunnen klussen of dat dat niks uithaalt omdat ik nog een ontrekkingsbloeding moet krijgen? Ik hoop dat iemand me meer duidelijkheid kan geven 😊 Groetjes Rianne
Deze is zeker nog niet positief. Klussen heeft denk ik nog niet zo veel zin. Hoe was je ovutest vandaag?
Bij mij zou dit positief zijn. Ik zou t erop wagen.. Beter te veel dan te weinig toch? Wel ff doortesten nog.
Zo donker is mijn test nog nooit geweest. Hebben het er maar op gewaagd en gewoon geklust. Wie niet waagt wie niet wint nietwaar? 6 uur later nog een test gedaan en die was alweer lichter. Ach we zullen zien, anders de volgende ronde meer geluk misschien. Groetjes Rianne
Vind test wel degelijk positief, als het van de action is. Heb ze vaak gebruikt en donkerder werden ze niet. Wel jammer dat je ontrekkingsbloeding moet krijgen joh. Zou wel gewoon klussen al is het voor de ontspanning.