wat denken jullie? dilemma!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door rianne2985, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

#1 rianne2985, 14 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2015
    Hoi allemaal,

Ik zit met een dilemma. Ik heb vorige week van mijn huisarts een kuurtje Provera gekregen om mijn cyclus weer op gang te helpen na het verwijderen van mijn koperspiraaltje. Bleef maar oud bloed verliezen en menstruatie kwam niet goed door.
    Vanavond moet ik mijn laatste tabletje nemen. Nu heb ik zojuist een ovulatietest gedaan (uit nieuwsgierigheid) en die is best duidelijk volgens mij. Nou vraag ik me af of we vanavond gewoon kunnen klussen of dat dat niks uithaalt omdat ik nog een ontrekkingsbloeding moet krijgen?

Ik hoop dat iemand me meer duidelijkheid kan geven 😊

Groetjes Rianne

2. Gon89

Gon89 Lid

16 jan 2015
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Deze is zeker nog niet positief. Klussen heeft denk ik nog niet zo veel zin. Hoe was je ovutest vandaag?

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Bij mij zou dit positief zijn. Ik zou t erop wagen.. Beter te veel dan te weinig toch? Wel ff doortesten nog.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Bij mij is dit ook positief, donkerder wordt de actiontest niet bij mij.

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik zie nog geen positieve test

6. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Zo donker was mijn positieve test ook. Zou er van profiteren ;)

7. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Zo donker is mijn test nog nooit geweest. Hebben het er maar op gewaagd en gewoon geklust. Wie niet waagt wie niet wint nietwaar? 6 uur later nog een test gedaan en die was alweer lichter. Ach we zullen zien, anders de volgende ronde meer geluk misschien.

Groetjes Rianne

8. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Vind test wel degelijk positief, als het van de action is. Heb ze vaak gebruikt en donkerder werden ze niet.

Wel jammer dat je ontrekkingsbloeding moet krijgen joh. Zou wel gewoon klussen al is het voor de ontspanning.

Deel Deze Pagina