onzeker!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toettoetmama, 17 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toettoetmama

11 mrt 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    Vandaag de vroege echo gehad en die was.....niet zoals we gehoopt hadden...volgende de berekening zou ik 6 w en 4 dagen zijn clearblue gaaf 2-3 weken aan ..maar dat is duidelijk niet het geval..op de echo was namelijk alleen dik slijmvlies te zien zelfs geen vruchtzakje.urine test gedaan positief! .bloed laten trekken en daar net over gebeld heb een waarde van 580 hcg volgens hen te laag..over 2 dagen mag ik opnieuw bloedtrekken in de hoop dat de waarde steigt..het komt erop neer dat we eventueel te vroeg zijn..of dat het mis gaat...vreselijk deze onzekerheid ik zou graag de ervaringen met jullie willen delen!

2. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat spannend voor je! helaas geen evraringen mee nu voor de eerste keer zwanger..maar bij mijn vk doen ze een eerste echo pas met 10 weken omdat het vaker voorkomt dat je hiervoor nog niks kunt zien..in mijn zwangerschapsclubje nog zo'n dame bij wie nog niets te zien is...de onzekerheid nu is killing i know..maar zolang je geen bloed ziet en buikkrampjes vind ik dat je positief mag blijven hopen...suc6 ermee...lijkt me heel vervelend die onzekerheid!

3. daantjenvt

daantjenvt Actief lid

19 nov 2009
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi, ik had dat bij mijn tweede zwangerschap ook, een paar weken later was re toch een kloppend hartje te zien. Was een late innesteling zei de verloskundige, ik had geen clear bleu test gedaan.
    Helaas geen goede afloop maar dat had hier volgens mij niks mee te maken.

succes

4. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hey, even een vraagje, waarop baseer je je dat je 6w en 4 dagen zou zijn? Weet je wanneer je eisprong is geweest? Of heb je enkele weken geleden al positief getest?

Als je die niet weet, kan het ook zijn dat je eisprong gewoon enkele weken later was dan je had verwacht? En dat je nu heel pril zwanger bent?
    Ik duim voor jou!

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Helaas valt er nog niks over te zeggen.
    ik herken je angst/onzekerheid de waarde van je bloed is niet hoog maar ik weet dat dat snel kan veranderen.
    Een digi knuffel en duimen voor een plakkerdje

6. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Wat erg! Weet je wel zeker dat je rond de 6+4 zit? Bij 6+4 zag ik al een klein kloppend hartje; dus ik hoop echt voor je dat je t verkeerd berekend hebt!

7. Marieberk

Marieberk Lid

16 feb 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hetzelfde! Die clear blue gaf veel meer aan dan ik ben... Nu ook in onzekerheid!ben ik echt nog maar zo kort of gaat het mis! Vreselijk

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik sluit me aan bij bengelke: waar is die 6w4d op gebaseerd?

Deel Deze Pagina